d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Oilsjt Carnaval 2008 Topic > 3-4-5 Februari 2008!
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Nov 26 2007 09:13am
Quote (WemyNM @ Mon, Nov 26 2007, 03:07pm)
smile.gif biggrin.gif smile.gif smile.gif smile.gif


ja sry, ik gebruik veel teveel smily's in mijn texten ... het is een misvorming van op msn te zitte ^^
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 26 2007 09:29am
Ik bereid me voor op de traditionele carnavalsstoet (lees: reclamestoet) waarin met reclame voor Café Josef of Frituur Apollo bekladde auto's gedurende 45 minuten paraderen en de talrijke menigte - die vooral bestaat uit familie van de lokale ondernemers - bekogelen met versuikerd snoep dat ze nog liggen hadden van het vorige dorpsfeest. Nee, carnaval is hier een traditie die je enkel zou bijwonen bij gebrek aan iets beters. Neuspeuteren is iets beters.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Nov 26 2007 09:48am
Quote (??NNI @ Mon, Nov 26 2007, 03:29pm)
Ik bereid me voor op de traditionele carnavalsstoet (lees: reclamestoet) waarin met reclame voor Café Josef of Frituur Apollo bekladde auto's gedurende 45 minuten paraderen en de talrijke menigte - die vooral bestaat uit familie van de lokale ondernemers - bekogelen met versuikerd snoep dat ze nog liggen hadden van het vorige dorpsfeest. Nee, carnaval is hier een traditie die je enkel zou bijwonen bij gebrek aan iets beters. Neuspeuteren is iets beters.


hmm wel bij ons is het ca. 70 groepen met elk hun dansje en een kar met een thema... velen hebben zo een thema over de actualiteit enzo smile.gif er zit altijd wat humor in... tis prachtig om te zien en ja ... 's avonds + 's nachts ist een gralijk zwaar fistjen a'a:p
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Nov 26 2007 10:11am
Vrijdag / zaterdag / zondag / maandag / dinsdag

De helft veldhoven en helft eindhoven ofzo is denk ik de planning smile.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 26 2007 12:18pm
Hopen dat ik me er deze keer iets meer van herinner....
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Nov 26 2007 12:22pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, 26 Nov 2007, 20:18)
Hopen dat ik me er deze keer iets meer van herinner....


Whehe biggrin.gif
Kweni of ik ga carnavale. Nooit echt bijzonder gevonden.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Nov 27 2007 12:39am
Quote (xycho2d @ Mon, Nov 26 2007, 06:22pm)
Whehe biggrin.gif
Kweni of ik ga carnavale. Nooit echt bijzonder gevonden.


wel ja smile.gif kheb al gemerkt da het echt afhankelijk is van de stad waar je woont smile.gif
hier in aalst is carnaval belangrijker dan je verjaardag of dan eender welk festival...
in andere steden vinden ze ons de meest marginale mensen op aarde omdat we carnaval vieren tongue.gif

en ons kelly komt mss dit jaar WEER naar onze carnaval tongue.gif
vorig jaar was ze wel een beetje geschokt omdat ze verleid werd door 40+ers tongue.gif
ik hoop da nick en joe ook afkome nu wink.gif
als ge komt krijgde een pint van mij jonges !! tongue.gif
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Nov 27 2007 05:34am
Quote (Falkerakatim @ Mon, 26 Nov 2007, 15:26)
wel ja smile.gif als je het zo beziet tongue.gif zijn wij al bezig een week op voorhand maarja biggrin.gif
de officiele dagen zijn zon-ma-di tongue.gif

mja smile.gif nu hebben we een groot probleem smile.gif we moeten gans ons kar nog afwerken smile.gif
gans herschilderen, wiel vervangen en onzen traktor om voort te trekken word nog gerepareerd enzo :s
er komen dus nog wa kosten aan tongue.gif

€: zijn er trouwens mannen die naar oilsjt afzakken voor het fistje ? tongue.gif
€2: hoe gaan jullie verkleed?


Officiële dagen in Noord-Brabant zijn vrijdag t/m dinsdag.

Mart
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Nov 28 2007 06:01am
ik kom als batman in mijn batmanmobiel met men sexy batmangirl (nicht) ofc ^^
die ontvoerd word door marginale mannekes in roze trainings vetjes en broek

haha tim be ready me comes

~gratz joe~
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Nov 28 2007 06:02am
Quote (grhdota @ Wed, Nov 28 2007, 12:01pm)
ik kom als batman in mijn batmanmobiel met men sexy batmangirl (nicht) ofc ^^
die ontvoerd word door marginale mannekes in roze trainings vetjes en broek

haha tim be ready me comes

~gratz joe~


keke noob ... ik zal batmangirl ontvoeren ... komt bij ons slape a'a tongue.gif plosj genoeg .. misschien zette we ne zetel op ons kar voor te chille tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll