Quote (xycho2d @ Mon, Nov 26 2007, 06:22pm)
Whehe

Kweni of ik ga carnavale. Nooit echt bijzonder gevonden.
wel ja

kheb al gemerkt da het echt afhankelijk is van de stad waar je woont

hier in aalst is carnaval belangrijker dan je verjaardag of dan eender welk festival...
in andere steden vinden ze ons de meest marginale mensen op aarde omdat we carnaval vieren

en ons kelly komt mss dit jaar WEER naar onze carnaval

vorig jaar was ze wel een beetje geschokt omdat ze verleid werd door 40+ers

ik hoop da nick en joe ook afkome nu

als ge komt krijgde een pint van mij jonges !!