d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mensen Met Stage? > Vertel, Ik Verveel Me ..
Prev12349Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Nov 19 2007 09:19am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Nov 19 2007, 01:53pm)
avans in breda loopt een vriend van me stage tongue.gif ik zit op een basisscool in princenhage.


Nee, ik bedoel of je daar studeert, gezien ze daar ook MER hebben, hoeft niet natuurlijk, maar zou wel toevallig zijn.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 19 2007 09:19am
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 19 Nov 2007, 14:29)
Avans Breda? (1e-jaars IBMS hier, volgend jaar stage in t buitenland :])


Canada > all.

Ik loop vanaf april stage bij een van de partners van mijn master. Wordt dikke shit.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Nov 19 2007 09:20am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Nov 19 2007, 03:19pm)
Canada > all.

Ik loop vanaf april stage bij een van de partners van mijn master. Wordt dikke shit.


Veel plezier ^^ ik zit er over te denken om naar the UK te gaan voor stage :]
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 19 2007 09:22am
Ga zo ver mogelijk weg. Geeft de grootste kick.

Oh, en als je toch andere talen hebt, zou ik niet naar een Engels sprekend land gaan.

This post was edited by Wuben[NM] on Nov 19 2007 09:22am
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Nov 19 2007 09:27am
ik loop momenteel stagé bij Mycom, bevalt me erg goed...

overmorgen een jointje roken met me baas, altijd goed! biggrin.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 19 2007 09:28am
Quote (Godsterrorforce @ Mon, Nov 19 2007, 03:27pm)
ik loop momenteel stagé bij Mycom, bevalt me erg goed...

overmorgen een jointje roken met me baas, altijd goed! biggrin.gif


doe mij zn baas @ wuben ,, ben het deels met je eens.. je kan ook vlakbij waar je graag heenwil en veel aan hebt.. al zou ik best naar de andere kant van deze aardkloot willen
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 19 2007 09:40am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 19 Nov 2007, 17:28)
doe mij zn baas @ wuben ,, ben het deels met je eens.. je kan ook vlakbij waar je graag heenwil en veel aan hebt.. al zou ik best naar de andere kant van deze aardkloot willen


Oh natuurlijk. Je kan de beste vakanties/stages op 10 km van je huis hebben, maar de kick van "er kan nu echt niemand me helpen" is ook wel top. Daar komt bij dat de cultuurverschillen er ook een stuk groter zijn.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Nov 19 2007 10:05am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 19 Nov 2007, 15:19)
Canada > all.

Ik loop vanaf april stage bij een van de partners van mijn master. Wordt dikke shit.


Waar heb je dan al allemaal stages gelopen?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Nov 19 2007 10:14am
ik loop momenteel stage bij Hotel/Restaurant/Appartementen Komplex 'De Pelikaan' op Texel in de keuken

is echt lache, loop er nu een paar maanden, is 1 grote familie zowat smile.gif

ik doe ROC niveau 4
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Nov 19 2007 10:39am
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 19 Nov 2007, 13:29)
Avans Breda? (1e-jaars IBMS hier, volgend jaar stage in t buitenland :])


yep, avans in breda

loop stage in etten-leur en woon zelf in roosendaal. mooi 1-2-3'tje al zeg ik t zelf tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12349Next
Closed New Topic New Poll