Quote (edujackass @ Tue, 23 Oct 2007, 17:45)
http://www.barnesandnoble.com/flagship heeft grote fout begaan toen ze besloten met EAgames als publisher te gaan werken.
EAgames laat geen preorders of acties OF collectors editions voor europa. mensen preorderen daar niet zeiden ze. +eagams heeft in de uela een paar regels gezet die duiden op adware wat sommige potentiele klanten ook nogis afschrikt.
maar die barnesandnoble is dus de enige die naar europa shipt en mee doet aan de bonus shit, gamestop doet het ook maar die accepteren me visa kaartje niet.
in totaal kost het spel 59 dollar (als je de collectors edition neemt met bonus shit, normale versie is 49 dollar) en het transport is 19 dollar in totaal dus rond de 80 dollar= 56.12 euro, zelfs goedkoper als quake wars!

neem je de gewone versie dan ben je 49 euro kwijt en dat is de prijs van een normaal spel hier in nederland.
EDIT/
na release duurt het 3-5 dagen voordat je het spel in huis hebt btw.
en je betaald zodra het spel verzonden word. niet eerder.
Ik haat pre-oders meestal krijg je die game trager dan direct naar de game shop te gaat, kheb mijne al besteld en zou binnen zijn op 31 okt

.
Life time membership zou ik nooit nemen kost teveel ineens, je weet nooit van te voren als je die game zo lang gaat spelen. (Huxley gaat prolly veel bruter zijn, en Ut 3 instagib

)