d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Racisme.
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 0.48
Jan 15 2006 06:43am
ik ben niet rasistisch, maar laatst werd iemand geslagen door een groep marokkanen, toen maakte ik wel een rasistische opmerking. Maar dat was dat alleen bedoelt naar die groep..
Member
Gold: 11.33
Jan 15 2006 06:49am
NEIN! ik ben geen racist wink.gif
alleen als buitenlandse nederlanders (w/e) zich idioot naar mij gedragen zeg ik wat terug evil.gif
Member
Gold: 14,841.57
Jan 15 2006 06:54am
ik ben ook geen racist

ik heb ook vrienden met een andere nationaliteit so what
het zijn ook mensen
Member
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jan 15 2006 07:25am
Sommige mensen beweren dat ik racist ben omdat ik zeg dat als een buitenlander crimineel is naar zen eigen land moet. Maar de reden daarachter is dat een criminele buitenlander voor ons een grotere belading is in de gevangenis dan in een ander land. Laat hem in de gevangenis zitten in zijn eigen land en dan mag ie natuurlijk terugkomen als ie weer normaal is. Wat doe je dan met nederlandse criminelen? Zeggen vrienden/vriendinnen soms wel eens.
Tegen zware criminelen:Verkrachters, moordenaars en zware bankrovers etc. zou ik graag de doodstraf willen invoeren want levenslang vastzetten kost ons veel geld. Lichte criminelen geldstraf+gevangenisstraf, dat is om hun verblijf te vergoeden.

Dit klinkt rechts maar ben geen X rechts persoon, heb vele turkse vriendjes/ vriendinnen en die denken er precies hetzelfde over, als je crimineel wil zijn doe het in je eigen land.

This post was edited by Yoghurt. on Jan 15 2006 07:27am
Member
Gold: 116.00
Jan 15 2006 08:00am
Quote (Yoghurt. @ Jan 15 2006, 03:25 PM)
Sommige mensen beweren dat ik racist ben omdat ik zeg dat als een
buitenlander crimineel is naar zen eigen land moet. Maar de reden
daarachter is dat een criminele buitenlander voor ons een grotere
belading is in de gevangenis dan in een ander land. Laat hem in de
gevangenis zitten in zijn eigen land en dan mag ie natuurlijk
terugkomen als ie weer normaal is. Wat doe je dan met nederlandse
criminelen? Zeggen vrienden/vriendinnen soms wel eens.
Tegen zware
criminelen:Verkrachters, moordenaars en zware bankrovers etc. zou ik
graag de doodstraf willen invoeren want levenslang vastzetten kost ons
veel geld. Lichte criminelen geldstraf+gevangenisstraf, dat is om hun
verblijf te vergoeden.

Dit klinkt rechts maar ben geen X rechts
persoon, heb vele turkse vriendjes/ vriendinnen en die denken er
precies hetzelfde over, als je crimineel wil zijn doe het in je eigen
land.

Ook als het gevangenis systeem in dat land de mensenrechtend schend? Dan werk je mee aan een systeem wat je zelf verbied en afkeurd, beetje hypocriet.
Member
Jan 15 2006 08:41am
Mm die mensen hebben ook de nationaliteit in dat land, dus mogen ze ook stemmen.
En ze weten dus van tevoren dat als ze een misdaad plegen dat ze worden uitgeleverd aan een buitenlandse gevangenis, dus moeten ze maar geen misdaad plegen.
Member
Jan 15 2006 08:47am
Quote (Yoghurt. @ Jan 15 2006, 04:41 PM)
Mm die mensen hebben ook de nationaliteit in dat land, dus mogen ze ook stemmen.

Dat is gewoonweg naïef. Wij weten allebei dat de mensen in Irak voor de oorlog geen inspraak hadden. Dit is nogsteeds in veel landen waar vluchtelingen vandaan komen.
Member
Jan 15 2006 09:13am
Inderdaad, klopt wat je zegt, maar mensen die vanuit irak hier onderdak krijgen ,wordt van verwacht dat ze zich gedragen en niemand verkrachten vermoorden of gewelddadige overvallen pleegd, en dan heb ik et niet over kleine overtredingen of een kleine diefstal van 2 chocolade repen.

Kijk dat je met mensen medelijde hebt die om een klein diefstalletje in zown onmenselijke gevangenis zitten snap ik. Maar zware criminelen heb ik geen medelijden mee, stel je voor je buurman verkracht jouw en je hele familie, het is een buitenlander, we stoppen hem in zown onmenselijke anti Amnesty itnernational gevangenis. Heb je dan medelijde? ik hoop van niet anders spoor je ook niet :S...
Member
Jan 15 2006 10:09am
Quote (Yoghurt. @ Jan 15 2006, 05:13 PM)
Inderdaad, klopt wat je zegt, maar mensen die vanuit irak hier onderdak
krijgen ,wordt van verwacht dat ze zich gedragen en niemand verkrachten
vermoorden of gewelddadige overvallen pleegd, en dan heb ik et niet
over kleine overtredingen of een kleine diefstal van 2 chocolade repen.

Kijk
dat je met mensen medelijde hebt die om een klein diefstalletje in zown
onmenselijke gevangenis zitten snap ik. Maar zware criminelen heb ik
geen medelijden mee, stel je voor je buurman verkracht jouw en je hele
familie, het is een buitenlander, we stoppen hem in zown onmenselijke
anti Amnesty itnernational gevangenis. Heb je dan medelijde? ik hoop
van niet anders spoor je ook niet :S...

Medelijden? Nee. Maar als je iemand tot zulke martelingen gaat veroordelen verspil je in mijn ogen je menselijkheid en ben je niet beter dan de verkrachter. Je verantwoord dan je eigen misdaden met die van een ander en je meet met 2 maten. Hier bereik je niets mee.
Member
Jan 15 2006 10:43am
Medelijden? Nee. Maar als je iemand tot zulke martelingen gaat veroordelen verspil je in mijn ogen je menselijkheid en ben je niet beter dan de verkrachter. Je verantwoord dan je eigen misdaden met die van een ander en je meet met 2 maten. Hier bereik je niets mee.

em als die regering/dat volk zo'n gevangenis heeft zullen ze er daar niet zo veel om geven, om die lage criminelen. Dus is het daar normaal. En hoezo 2 maatstaven ,nederlanders moeten in nederland gestraft worden en buitenlanders daar.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll