d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Is Best Dom > ...
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Dec 30 2005 01:51pm
Quote (crushers @ Dec 30 2005, 07:27 PM)
-.- vrijheid voor iedereen mensen
tis een forum wie maakt het nu uit,,wie wat is -.-

kan het mij schelen als je nu een andere ''kleur'' hebt
als je maar geen SCAMMER bent daar heb ik wel een fucking hekel aan :>

grtz. crushers

dit heeft helemaal niets met discriminatie te maken. het nederlandstalige forum, is gewoon gemaakt met de bedoeling om nederlandstalige mensen in hun eigen taal te laten posten. als dus een nederlandstalig persoon in een nederlandstalig forum in het nederlands een nederlandstalige poll maakt, is het nogal vanzelfsprekend dat er ook door nederlandstalige personen gestemd wordt. anders was de poll beter in general chat gemaakt.

ik snap niet wat huidskleur er mee te maken heeft, of scammer..
Member
Gold: 0.48
Dec 30 2005 04:13pm
Quote (¢?NNI @ Dec 30 2005, 07:51 PM)

grtz. crushers

dit heeft helemaal niets met discriminatie te maken. het nederlandstalige forum, is gewoon gemaakt met de bedoeling om nederlandstalige mensen in hun eigen taal te laten posten. als dus een nederlandstalig persoon in een nederlandstalig forum in het nederlands een nederlandstalige poll maakt, is het nogal vanzelfsprekend dat er ook door nederlandstalige personen gestemd wordt. anders was de poll beter in general chat gemaakt.

mee eens wink.gif toen ik zijn post zag, d8 ik echt van? huh, waar hij heeft hij het over..
Member
Dec 31 2005 02:58am
wub.gif ¢?NNI wub.gif
Member
Dec 31 2005 03:24am
Quote (Doggy-Style @ Dec 30 2005, 11:13 PM)
Quote (¢?NNI @ Dec 30 2005, 07:51 PM)

grtz. crushers

mee eens wink.gif toen ik zijn post zag, d8 ik echt van? huh, waar hij heeft hij het over..

en daarom zijn er ook nederlanders die in een spaanse forum posten en die krijgen geen warn??

Beetje dom al zeg ik het zelf..
Member
Dec 31 2005 05:20am
Ik had hulp nodig met een voor mij belangrijke text, als ze me warnden maakte mij dat niet uit, die hulp was me wel wat waard, het scheelt dat de mods het verschil zien tussen hulp vragen in een andere taal, of 2 polls compleet verneuken door je eigen honger naar aandacht.
Member
Dec 31 2005 06:20am
hou je groffe sexuele taal aub voor in je eigen kamer..

en een poll is om stemmen te verzamelen.. ik mag mezelf tog wel promoten?
Member
Dec 31 2005 06:55am
Quote (richburg @ Dec 31 2005, 12:20 PM)
hou je groffe sexuele taal aub voor in je eigen kamer..

en een poll is om stemmen te verzamelen.. ik mag mezelf tog wel promoten?

ok, mijn laatste poging om je van mijn achterlijke belgenredenering te overtuigen.
omdat lange zinnen je niet blijken te liggen, zal ik het met kernwoorden trachten te verduidelijken.

nederlands forum = nederlandse topics = nederlandstalige personen = nederlandstalige personen die polls stemmen
general chat = internationaal = engelstalige topics = iedereen = iedereen die de polls mag stemmen

als je je niet-nederlandstalige preatorian vrienden wil laten meestemmen, maak dan gewoon soortgelijk topic in general chat, comprendo?

en dat nog iets, jezelf "promoten", wtf man?
wil je echt jezelf "promoten"? wil je echt "populair" zijn? dit is een internet forum, al wat je moet doen om beter en assertiever over te komen dan je nu bent is gewoon vriendelijk, tolerant en beleeft zijn op de juiste momenten, in tegenstelling tot je arrogante, egocentrische en non assertieve eigenschappen die je persoonlijkheid nu kenmerken.
je faalt in jezelf te "promoten" op een internet forum... en je doet het meest moeite... moet ik nog meer zeggen?
en eerlijk gezegd, als je jezelf echt "populair" wilt maken in dit forum denk ik dat iedereen het ermee eens is als je gewoon stopt met posten.

gelukkig 2006.

Edit: en oh, dit vond ik net in je hilarisch profiel:
And i know i have made my mistakes, but i learn from them, unlike some people!

uh. right.

This post was edited by ¢?NNI on Dec 31 2005 07:06am
Member
Dec 31 2005 01:31pm
richburg, wat doe je hier nog man? je word hier toch maar steeds uitgeluld door ¢?NNI wink.gif
Member
Gold: 4,334.10
Jan 2 2006 02:08am
hahahaha ik snap echt niet wrom je je zelf moet promoten in een forum?? populair wezen doe je tog in real life of nie dan?? 1 woord voor jou

zoek een vriendin biggrin.gif

haha owja da zijn er 3 tongue.gif

Member
Jan 2 2006 02:22am
Quote (dragonmule @ Jan 2 2006, 08:08 AM)
haha owja da zijn er 3 tongue.gif

jaha, dat moet je niet vergete, DA PIMP heeft er al 3!!! wij kijken allemaal zooo tegen hem op!!

*dit wilt hij horen tog* ?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll