Quote (richburg @ Dec 31 2005, 12:20 PM)
hou je groffe sexuele taal aub voor in je eigen kamer..
en een poll is om stemmen te verzamelen.. ik mag mezelf tog wel promoten?
ok, mijn laatste poging om je van mijn achterlijke belgenredenering te overtuigen.
omdat lange zinnen je niet blijken te liggen, zal ik het met kernwoorden trachten te verduidelijken.
nederlands forum = nederlandse topics = nederlandstalige personen = nederlandstalige personen die polls stemmen
general chat = internationaal = engelstalige topics = iedereen = iedereen die de polls mag stemmenals je je niet-nederlandstalige preatorian vrienden wil laten meestemmen, maak dan gewoon soortgelijk topic in general chat, comprendo?
en dat nog iets, jezelf "promoten", wtf man?
wil je echt jezelf "promoten"? wil je echt "populair" zijn? dit is een internet forum, al wat je moet doen om beter en assertiever over te komen dan je nu bent is gewoon vriendelijk, tolerant en beleeft zijn op de juiste momenten, in tegenstelling tot je arrogante, egocentrische en non assertieve eigenschappen die je persoonlijkheid nu kenmerken.
je faalt in jezelf te "promoten" op een internet forum... en je doet het meest moeite... moet ik nog meer zeggen?
en eerlijk gezegd, als je jezelf echt "populair" wilt maken in dit forum denk ik dat iedereen het ermee eens is als je gewoon stopt met posten.
gelukkig 2006.
Edit: en oh, dit vond ik net in je hilarisch profiel:
And i know i have made my mistakes, but i learn from them, unlike some people!
uh. right.
This post was edited by ¢?NNI on Dec 31 2005 07:06am