de mijne was ook nooit helemaal compleet want ik had nog paar skillers nodig en toen kwam reset alweer.
full inventory met fire skillers, eschutas facetet, andys face facetet, spirit, ormus ench facetet, mages. eerst weaponswap dan bo dan weaponswap en enchant dan naar stash skillers ruilen voor light skillers en light dmg equip aan
dream helm, shield, Ik boots en gloves (gaf goeie mods, weet niet meer welke.. hoge def in ieder geval en 40frw en resists dacht ik) stone armor/coh of dat ding voro assasins om doorzichtbaar te worden)

- ik denk dat dit ding nu de beste keus is, had er toen ik me soso maakte niet aan gedacht.. arach belt. en charms waren allemaal all resist/fhr en all resist/frw voor zover het nodig was om max resist te krijgen rest was hp-fhr/frw.
dan beast aan en bear worden, beast uit en 6 shield phaseblade aan voor max ias frame.
me merc had een delerium helm, eth stone ornate dacht ik.. en eth infinity cv en die kon ik dan ook enchanten. dus een merc met 16k dmge ofzo was het

iets van 12k enchant en dan nog 4k physical.. alsie delerium werd maakte die alles dood voor ik het kon doen. in pvm is het kwa doodmaken tog een heel leuke char om te spelen. kwa teleporten isie tog wat minder in verband met die lange precast
nog zomaar een ot vraagje..... mensen als jullie heel fanatiek masturberen en zegmaar voor de tweede keer gaan en dan tog hard moeten knijpen om nog wat te krijgen is dan bij jullie ook welis je lul opgezwollen??

:D:D ik slaap er nog een nachtje over en als het morgen nog is ga ik naar die leuke vrouwelijke dochter

kan niet wachten me verhaal te vertellen