Je bent alles behalve een "toptrader"
Ten eerste zouden zij zichzelf nooit noemen, toptraders worden gewoon NIET gescammed ipv 2x. Waar is je trusted tag eigenlijk, als top trader?
Op de manier zoals jij telt is 110 000 niks en kun je er vanuit gaan dat de gemiddelde trader in fg dat ook heeft, het enige verschil tussen jou en een gemiddelde/middelmatige trader, is dat jij de moeite neemt om over je logs op te scheppen en anderen niet.
Verder werken mensen niet voor een "trade site", maar voor een itemshop, als jij dat niet doet, wat maakt je dan een top trader, top traders zijn de hogere werkers voor itemshops, die enkele honderden dollars aan items per week traden, ik zie niet hoe jij dat bent met die magere logs van je.
En last but not least, als ik jou was zou ik alles behalve proberen op te scheppen over hoeveel geld je hebt verdiend met d2, want je word gewoon vierkant uitgelachen door d2jsp'ers (waaronder een aantal Nederlanders, ik zal geen namen noemen) die al 1000'en euros aan dit spel hebben verdient, daar kom jij met je $75 niet eens bij in de buurt.
This post was edited by triple_han on Nov 28 2005 11:35am