Hello, I wanna play a game with you.
Oh yes, there will be blood, lots of blood.
Ik heb besloten - omdat ik toch nooit meer iets zal gaan doen met mijn forumgold - er een mooi tournooi bij te bedenken. Het D2jsp Dutch Forum Ironman! De prijzenpot zal 1150.00++ forumgold berdagen. Maar meer van dat later. Eerst zal ik alles uitleggen.
Ironman is een tournament waar een in 1 server 8 (of minder) mensen een nieuwe char zal creeëren op hardcore. Ze zullen samen levelen (tot aan level 9), de items die je op je weg vind, mag je houden (niets van d2jsp kopen!). En dan 1 tegen 1 duelen (1v1). Totdat er 1 winnaar overblijft.
Regels:Alle chars moeten hun eigen (forum)naam hebben. Om na te kunnen gaan dat er geen goud / items opstaan.
Als je een game leaved zonder reden, moet
iedereen in de town wachten tot ze terugkomen.
Je mag geen hacks/cheats/etc gebruiken in de duels, anders wordt je gediskwalificeerd!
Je moet 'g', 'go' iets in die zin zeggen voordat je een duel begint!
Banned (caster) Skills:Molten Boulder
Firebolt
Arctic Blast
Psychic Hammer
'Legale' (caster) Skills:Amplify Damage
Inner Sight
Spirit Wolf
Summons mogen niet gerecast worden tijdens duels, behalve ravens.
Bone armor mag ook niet gerecast worden.
Banned SkillsSmite
Prayer
Poison Javelin
Leveling regels:Iedereen moet tegelijkertijd stad verlaten.
Je moet in de party blijven totdat iedereen is lvl 9
Je hoeft niet bij elkaar te blijven tijdens het levelen.
De drops gaan gewoon naar degene die ze als eerste heeft.
Je mag niet 'unpartyen' voor welke reden dan ook, totdat iedereen klaar is om te dueleren.
Je mag niet de 'Horadric Malus' quest of de 'Andariel' quest doen.
Wanneer je lvl 9 bent, moet je meteen naar town. Als je geen TP scrolls hebt, moet je snel rejoinen.
Je mag alleen traden met elkaar wanneer je lvl 9 bent.
Duel Regels:Je mag alleen maar mana potions gebruiken, geen health / rejuvenation potions.