Quote (Wuben[NM] @ Sun, 11 Mar 2007, 00:53)
Even verder van hier:
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=6573295&f=259&st=75Canni was weer top, komt ie:
Quote (¢?NNI @ Sat, Mar 10 2007, 04:51pm)
Mijn sociale intelligentie, geweten en waardigheid bepalen mijn principes inzake seks. Zo zou ik enkel iemand neuken waar ik een relatie met heb. Daardoor wordt seks een onderdeel van een relatie. Comprendo?
Ik snap dat je alleen seks hebt als je een relatie hebt. Ik vind het een beetje beperkt, maar goed, jouw keuze. Ik snap alleen niet wat je sociale intelligentie, geweten en waardigheid met seks te maken hebben.
Leg me alseblieft uit hoe dat jouw visie op seks beïnvloedt. Ben zeer benieuwd.
Het feit dat seks 'maar' een onderdeel van een relatie is, zegt niets over de kwaliteit ervan. Nogal dom geredeneert.
Als jij zegt dat seks 'maar' een onderdeel van een relatie is, doe je seks als geheel te kort. Ernstig te kort. Snap niet zo goed waarom je dat zegt. Wat ik denk: je hebt je nooit goed laten neuken.
Ik had wel een betere reactie verwacht van je. Dit is gewoon wat onzin verpakt in stoere woorden.
Daar is niks stoers aan en nee, het was geen onzin. Beetje plastisch gezegd, dat wel.
Oh en even old school:
Het is: 'iemand met wie' en 'beredeneerd'.
Ik vind het wel iets hebben over het feit dat je met iemand naar bed gaat als je pas een relatie hebt, en ik heb liever een vaste relatie in plaats van een loslopertje zijn..
Quote (Mischa @ Sun, 11 Mar 2007, 02:02)
in een poging tot intelligent over komen gaat ie rare woorden gebruiken die nergens op slaan, bijvoorbeeld Comprendo, terwijl het eigenlijk Comprende? is, in ik geloof italiaans
Ik had wel een betere reactie verwacht van je. Dit is gewoon wat onzin verpakt in stoere woorden.
Dat is precies wat jij doet, alleen probeer jij intelligent over te komen
En mijn principe over seks is:
als het goed voelt moet je het gewoon doen, ik was er op me 13e al mee bezig, omdat ik waarschijnlijk erg snel volwassen werd en er al behoefte aan had, mijn vriendin was op het zelfde niveau, zij was 14
sex geeft een goede band in een relatie maar is niet cruciaal
maar andersom is een relatie niet cruciaal voor sex
als je iemand tegenkomt op straat en je zou bij wijze van spreken een uur later in bed liggen is het ook niet erg ofzo in mijn opzicht
Ga toch neuken, dan win je nog eens wat.