d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Verrotting Van De Nederlandse Politiek
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 116.00
Feb 28 2007 09:04am
Doelloos door oude topics scrollend (d of t?) kwam ik deze uitspraak van Hellskin tegen:

Quote (Hellskin @ Mon, 26 Feb 2007, 22:04)
toen ik me een paar jaar geleden een beetje ging verdiepen in de nederlandse politiek ben ik op een gegevenmoment gewoon gek gewoorden van het huigelachtige zooite mensen dat de macht heeft hier in nederland.
je wil niet weten hoe vuil die gasten het landjeregeren spelen...

ben ook meteen gestopt met me erin te verdiepen,... slecht voor me bloeddruk

Nederlandse kinderen zijn het gelukkigst van alle westerse kinderen. http://www.nrc.nl/buitenland/article629562.ece/Nederlands_kind_voelt_zich_het_gelukkigst
Nederland behoort tot de meest welvarende landen van de wereld. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_BNP_per_hoofd_van_de_bevolking

En toch zijn ons politiek stelsel en de mannen aan de macht verrot. (zie quote)

Is het zo erg als er een beetje rondgeneukt wordt met subsidies, salarissen en overheidsgelden wanneer 'Nederland' gelukkig is?
Banned
Gold: 0.00
Feb 28 2007 09:15am
Nederlands geluk lijkt me nogal oppervlakkig.

En als Nederland tot één van de meest welvarende landen ter wereld word gerekend, waarom is het dan zo dat in het noorden meer en meer voedselbanken uit de grond worden gerukt?

Als kind kan je niet goed voor jezelf spreken, en aangezien het een nederlands artikel is, zouden de ouders het de kinderen zogenaamd naar hun zin hebben gemaakt, door ze kadootjes te geven en daarmee hun gebrek aan interesse en aandacht naar hun zaad proberen goed te maken. Tweeverdieners die goed rond kunnen komen, maar geen tijd voor hun kinderen hebben is erg jammer. Tegenwoordig zie ik geen huisvrouw, en in de zeldzame situatie, een huisman meer. Omdat het simpelweg niet past in de maatschappij, waar 3x uur in de week werken bij het keursleven hoort.

EN ZO OUD WAS DENNIS' REPLY HELEMAAL NIET! =O
Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 28 2007 09:23am
Ach, hoe beter de mens het heeft, hoe meer hij gaat zeiken.
Member
Gold: 3,300.00
Feb 28 2007 10:50am
in Nederland hebben we, relatief gezien, meer vrijheid.
Daardoor gaan we ons al sneller gelukkiger voelen.
Tenkoste van deze zogenaamde vrijheid, betalen we een grote prijs.
Want in Nederland heeft de gewone burger maar weinig te besteden....
Allemaal danzij die geweldige politiek
Member
Gold: 0.31
Feb 28 2007 11:00am
Quote (sK_Kabouter @ Wed, Feb 28 2007, 04:04pm)
Doelloos door oude topics scrollend (d of t?) kwam ik deze uitspraak van Hellskin tegen:
Scrollende is een perfecte mogelijkheid die mezelf het beste past.

Quote (sK_Kabouter @ Wed, Feb 28 2007, 04:04pm)
Nederlandse kinderen zijn het gelukkigst van alle westerse kinderen. http://www.nrc.nl/buitenland/article629562.ece/Nederlands_kind_voelt_zich_het_gelukkigst
Nederland behoort tot de meest welvarende landen van de wereld. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_BNP_per_hoofd_van_de_bevolking

En toch zijn ons politiek stelsel en de mannen aan de macht verrot. (zie quote)

Is het zo erg als er een beetje rondgeneukt wordt met subsidies, salarissen en overheidsgelden wanneer 'Nederland' gelukkig is?

Nederland is alleen gelukkig omdat ze naar een paar factoren gekeken hebben waaronder de armoede, gezondheid en veiligheid, onderwijs, familie- en vriendenrelaties, risicovol gedrag (als drugsgebruik) en de mate van het eigen geluksgevoel. Niet alle factoren waarmee rekening gehouden is hier maakt een mens gelukkig naar mijn weten.
Member
Gold: 14.89
Feb 28 2007 12:10pm
Wanneer ben je gelukkig?
Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 28 2007 12:15pm
Quote (WemyNM @ Wed, Feb 28 2007, 06:10pm)
Wanneer ben je gelukkig?
Wanneer ik met een pizza in mijn hand naar CSI kan kijken!

Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Feb 28 2007 12:17pm
Quote (Xepo @ Wed, 28 Feb 2007, 19:15)
Quote (WemyNM @ Wed, Feb 28 2007, 06:10pm)
Wanneer ben je gelukkig?
Wanneer ik met een pizza in mijn hand naar CSI kan kijken!

wie niet?!
Member
Gold: 14.89
Feb 28 2007 12:25pm
Wat is gelukkig zijn? Wie is er vaak gelukkig? Waarom ben je dan gelukkig? Ben je dan gelukkig of denk je dat je je gelukkig voelt? Waarom kan een ander zich niet gelukkig voelen op een moment wanneer jij je wel gelukkig voelt? Hoe voelt gelukkig zijn? Kan je met een handicap gelukkig zijn? Is er tijdens gelukkig zijn sprake van geluk? Bestaat gelukkig zijn wel?

Het is weer zover, vannacht slaap ik niet.
Member
Gold: 116.00
Feb 28 2007 02:05pm
Quote (StreetPreacher @ Wed, 28 Feb 2007, 17:15)
Nederlands geluk lijkt me nogal oppervlakkig.

En als Nederland tot één van de meest welvarende landen ter wereld word gerekend, waarom is het dan zo dat in het noorden meer en meer voedselbanken uit de grond worden gerukt?

Is er nu meer aandacht voor of stijgt het aantal mensen die in armoede leven?

Als kind kan je niet goed voor jezelf spreken, en aangezien het een nederlands artikel is, zouden de ouders het de kinderen zogenaamd naar hun zin hebben gemaakt, door ze kadootjes te geven en daarmee hun gebrek aan interesse en aandacht naar hun zaad proberen goed te maken. Tweeverdieners die goed rond kunnen komen, maar geen tijd voor hun kinderen hebben is erg jammer. Tegenwoordig zie ik geen huisvrouw, en in de zeldzame situatie, een huisman meer. Omdat het simpelweg niet past in de maatschappij, waar 3x uur in de week werken bij het keursleven hoort.

Maar dat is inmiddels in bijna de hele westerse wereld het geval. Vrouwen willen ook carriere maken (pffff) dus tweeverdieners hebben de toekomst. Dus wanneer je het gaat vergelijken met de rest van het 'westen' levert dit geen bonuspunten op. Het is naar mijn mening ook niet iets waar de regering iets aan kan doen.

EN ZO OUD WAS DENNIS' REPLY HELEMAAL NIET! =O

In mijn gejaagde leven voelt 2 dagen als een eeuwigheid!

Quote (WemyNM @ Wed, 28 Feb 2007, 20:25)
Wat is gelukkig zijn? Wie is er vaak gelukkig? Waarom ben je dan gelukkig? Ben je dan gelukkig of denk je dat je je gelukkig voelt? Waarom kan een ander zich niet gelukkig voelen op een moment wanneer jij je wel gelukkig voelt? Hoe voelt gelukkig zijn? Kan je met een handicap gelukkig zijn? Is er tijdens gelukkig zijn sprake van geluk? Bestaat gelukkig zijn wel?

Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta en zou als ik jou was overwegen filosoof te worden.

This post was edited by sK_Kabouter on Feb 28 2007 02:06pm
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll