d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hardcore > vraagjes
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.30
Dec 28 2006 06:49am
Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met hardcore spelen. Ik heb het zelf vroeger gedaan, maar toen ik een paar keer gestorven was heb ik het opgegeven, maar ik zou nu terug willen beginnen. Dankzij dit forum kan ik op een veilige manier softcore items omzetten in hardcore items, en dan maak ik al minder kans om door monsters/spelers ingemaakt te worden smile.gif Ik heb wel nog een paar vraagjes:

- Er is een hardcore Europe trading forum, maar er staat niet bij of het ladder of non-ladder is. Bij de US en Asia realms vermelden de meesten in hun topic title of ze al dan niet ladder zijn, maar bij Europe doet niemand dit. Mis ik iets? Is er een apart forum voor (non-)ladder trades dat ik niet gevonden heb? Is het op 1 van de 2 mss verboden te traden om een of andere reden?

- Ik ben van plan een javazon te maken omdat ik denk dat die niet zo vaak sterven. Je kan gaan voor block, resi, dmg red en toch nog mooie dmg halen. Met een infinity merc wat diarunnen gaat naar het schijnt ook zeer vlug. IK heb echter wel nog nooit een javazon gemaakt en heb dus een paar vraagjes. Stats: dex voor max block, rest in vita (met eventueel wat in str voor gear)? Skills: enkel de synergies en geen passive skills?
Banned
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 28 2006 06:52am
Heb een lvl 70 necro waar ik nooit nog op speel. Heb ook nog wat leuke itempjes liggen. HC is cool, maar je moet zelf KOEL kunnen blijven.
Member
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Dec 28 2006 07:06am
Het forum voor Hardcore Europe is zowel voor Ladder als Non-Ladder. Niemand speelt Non-Ladder dus het is overbodig om erbij te zetten dat je Ladder bedoelt.

Hmm mijn Javazon heeft 183 dex met items (op lvl 81 max block), hang er een beetje vanaf welke items je wilt.

Anyways als je een boost nodig hebt of wat dan ook (enchant, bo) je kan mij altijd een berichtje sturen smile.gif
Member
Gold: 0.30
Dec 28 2006 08:34am
Quote (RestrainedLove @ Thu, Dec 28 2006, 01:06pm)
Het forum voor Hardcore Europe is zowel voor Ladder als Non-Ladder.
Niemand speelt Non-Ladder dus het is overbodig om erbij te zetten dat
je Ladder bedoelt.

Hmm mijn Javazon heeft 183 dex met items (op lvl 81 max block), hang er een beetje vanaf welke items je wilt.

Anyways als je een boost nodig hebt of wat dan ook (enchant, bo) je kan mij altijd een berichtje sturen smile.gif

Ah goed dat je het zegt dat iedereen ladder speelt, ik was namelijk op non-ladder begonnen >_< (ben nog maar lvl 6 dus maakt niet veel uit, en vriend van me is 12 dus kan ook nog wel opnieuw beginnen)
Qua items had ik gedacht aan griffon, mara, eth upped titans, coh, storm, waterwalks, bk en raven, thundergods (of mss craft belt) en craft gloves. Suggesties om dit te verbeteren? Ik dacht dat die setup wel een goede combinatie dmg/resi/dr was. En gebruik jij die dodge en evade enzo? Ik denk dat ze eerder lastig als handig zijn als je toch al max block hebt...
Member
Gold: 100.00
Dec 28 2006 08:47am
ik heb een tip voor een zeer sterke char, je moet alleen wel de mogelijkheid hebben om ten minste 2 van je chars in 1 game te hebben (load...r ofz?)..

een summoner necro met baba Bo en Ench... als je dat samen met een infi merc + insight irongolem hebt en teleport dan ben je zogoed als onsterfelijk. ik heb mijn oom vaak in actie gezien (nr 6 op hc lad, demolision-os)

je kan dan zelfs solo tristruns overleven.
Member
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Dec 28 2006 08:47am
Ik gebruik zo ongeveer dezelfde items, thundergods en +2/20/str/dex/resist gloves. 1 puntje in Dodge & Evade gedaan en mn merc draagt ook infinity.

Misschien viel het je al op dat er op non-ladder 99% van de tijd 0 open games te zien zijn smile.gif

Quote (Hellskin @ Thu, 28 Dec 2006, 15:47)
ik heb een tip voor een zeer sterke char, je moet alleen wel de mogelijkheid hebben om ten minste 2 van je chars in 1 game te hebben (load...r ofz?)..

een summoner necro met baba Bo en Ench... als je dat samen met een infi merc + insight irongolem hebt en teleport dan ben je zogoed als onsterfelijk. ik heb mijn oom vaak in actie gezien (nr 6 op hc lad, demolision-os)

Dat klinkt wel leuk om te proberen smile.gif

This post was edited by RestrainedLove on Dec 28 2006 08:50am
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 29 2006 05:08am
Quote (Hellskin @ Thu, Dec 28 2006, 02:47pm)

D2Loader, ik zoek ook nog steeds een goede, maar ben bang voor teh keylogzorz!1

Hehe, die Iron Golem truc zag ik ook een keertje iemand toepassen, op een infinity... Lekker rijk ben je dan, lijkt me zo.
Member
Gold: 10,701.57
Dec 29 2006 05:18am
Quote (CursedWater @ Fri, 29 Dec 2006, 13:08)

Hehe, die Iron Golem truc zag ik ook een keertje iemand toepassen, op een infinity... Lekker rijk ben je dan, lijkt me zo.

ik heb dit niet uitgetest maar volgens mij werkt dit http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=744765&f=21
Member
Gold: 14,841.57
Dec 31 2006 06:25am
ik heb nog nooit hardcore geprobeerd lijkt me moeilijk.
altijd al softcore dan ben je je mannetje niet direct kwijt als je sterft smile.gif
Member
Gold: 100.00
Dec 31 2006 09:14am
Quote (CursedWater @ Fri, Dec 29 2006, 11:08am)

jaah daar had ik het natuurlijk niet over he... 3th party progams... wink.gif

maar idd..

en die infi golem user had zeker een insight merc?? dan ben je slim bezig

Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll