Quote (Tunder_Monkey @ May 7 2011 06:48pm)
Dusss, ik ben aardig wat aangekomen, heb al before en after pics hahaha dus nu moet het weer terug naar before.. Het komt vooral door niet meer op school zitten en dus niet meer fietsen maar alleen op de bank liggen lezen en bier drinken in de stad.
Duss nu probeer ik om het uur leren, tijdens pauzetjes duss, 10 situps en 10 pushups en dan springtouwen tot ik moe ben. Verder eet ik ook minder tussendoortjes ( eerst heel de dagdoor chips en koekjes hhaha) denk dat het wel iets doet want savonds lig ik in be met spierpijn als een malle hahaha maarrr nu was mijn vraag dus, zijn situps slecht voor je rug? Dat hoorde ik van andere mensen dan.. En verder nog tips voor 'thuis fitnes' hehehe, na havo ga ik weer fietsend naar een school etc dus beweeg ik weer dagelijks. Hoop dat de gekweekte spieren dan nog even blijven hangen. Verder wilde ik ook af en toe gaan hardlopen door het mastbos. Ik weeg op dit moment tussen de 75 en 80 kilo. Weeg eigenlijk al zoveel sinds mijn 18e.. Hehe maarja de strakheid is er dus uit door lack of movement!
Je moet gewoon gaan deathliften squaden bankdrukken. Wil je afvallen doe je het gewicht zo dat je 25 herhalingen kan.
Wil je sterk worden doe je 10 herhalingen.
Dat 4 keer
Hardlopen is kut dus ga fietsen
This post was edited by evert230 on May 8 2011 08:39am