Quote (Pattern @ Apr 24 2011 08:59pm)
Had ik ook op het nieuws gezien.
Slachtoffer was nog minderjarig ook. bah.
Antwoord is duidelijk, heb zelf ook BHV en EHBO trouwens.
Net ook Peter r de vries gekeken over die moord op geertje.
in sommige gevallen is het best slecht dat mensen niet opgepakt kunnen worden als ze vrijwel zeker schuldig zijn.
e: Als er iemand op doorrijden stemt weet ik al wie het is

ughguhghpari
Heb dat net idd ook nog gezien. Vond het wel sneu voor die huilende demente echtgenoot eigenlijk..
En @jwt, ja ik verwachte het eigenlijk ook al maar was stiekem toch wel nieuwsgierig. Ook naar de argumenten van een doorrij voter..
Had het er ook met mijn vader over en die zei ook als je 100% zeker weet dat je niks meer kan doen en het slachtoffer dood is dan zou je het nog kunnen overwegen om anoniem een ambulance te bellen en daar te vertrekken zodat je geen cel krijgt. Alleen zit je dan wel met een rotgevoel tegenover de ouders en kan je ze ook niet zeggen dat jij het was en spijt hebt zonder straf te krijgen
Editt// had dat miSschien ook duidelijker in topic moeten verwerken. Je weet zeker dat het slachtoffer mors dood is (onthoofd oid) dan kun je wel mooi EHBO maar bij een situatie als deze heb je daar vrij weinig aan. Niemand zag je. Bel je een ambulance en blijf je daar en accepteer je die jaren cel voor iets wat volledig per ongeluk gebeurde? Of rijdt je door en kies je voor het rotgevoel levenssslang.
Trouwens als die cursus gratis is dan doe ik die ook voor mijn CV
This post was edited by shadowstriker89 on Apr 24 2011 05:01pm