moest voor me mbo opleiding.. mediavormgeving.
allemaal bluf praat dat je daar beter op zou kunnen vormgeven. dikke bullshit dus. heel adobe werkt precies hetzelfde als op windows. enige voordeel is dat deze dingen net iets minder vaak vastlopen. wat ze overigens WEL doen. mijn firefox en messenger zijn al zo vaak gecrashed.. Verder start het wel lekker snel op. en je bent natuurlijk pimp met dat appeltje op de voorkant.. de gebruiksvriendelijkheid is ook wel beter maar ik ben zelf meer van het customizen enzo en dat gaat hier dus totaal niet. overclocken en dat soort crap kan wel maar is stukken minder simpel dan op windows. Verder werken ook al die programmatjes die je op windows gebruikte voor kleine dingetjes hier ook niet. dingen als proxy software, bepaalde addons voor spellen. Spellen zelf! dus puur en alleen omdat de helft gewoon niet werkt hier zou ik gewoon een windows laptop nemen. minder dan helft van de prijs, en alles werkt ook gewoon zoals het hoort. (en jaa ik heb ook windows dual boot op me mac staan maar het is toch fijner als je voor een programma convert x to dvd niet je hele laptop hoeft te resetten om 1 dvd'tje te branden..)
haha sloeg ook zo nergens op, koop je een laptop van 1500 euro, kon je daar een verzekering bij nemen van 1500 euro voor 4 jaar deze werd aanbevolen door de school...

en de helft van die achterlijke mensen doen het nog ook.
ik koop voor die 1500 wel een snellere nieuwere mac na 3 jaar..