d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Is Jou Beste Knockout?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Mar 9 2011 01:26pm
Wat is jou beste knock out da iemand zeg maar nie meer op kan staan omda je diegene zo hard hebt geslagen of geschopt :p Bij mij was keer in de snackbar was al reedelijk laat maar had nog honger dus ik ging naar de snackbar om de hoek en liep nar binnen en deed mijn bestelling. Zij iemand ineens van ho is ik ben aan de beurt dus normaal wacht ik dan wel ff maar k had mn bestelling bijna klaar dus denk van nou maak ik em ook af ook.
Mar goed die persoon was t er dus nie mee eens en komt beidehand doen en groote mond opzetten da k maar asosiaal ben enzo. nou dan ben je bij mij aan de verkeerde adres :) Dus k doe net alsof er nix aan de hand is en ineens vanuit het niets sla ik die persoon vol op de slaap, pats, in een keer tegen de toonbank aan. Helemaal knock out :d Nie da k er trots op ben maar vond het wel lache hoe diegene eerst stoer deed en toen ineens daar lag. Maar goed nou elke keer als k haar tegenkom kijkt ze snel de andere kant op durft nix meer te zeggen dus ze heeft dr wel van geleert
Vertel hier je knock out verhalen
Member
Gold: 12,648.00
Mar 9 2011 01:29pm
Quote (Wuben @ 9 Mar 2011 17:30)
Geniale troll.
:uglyhammer:
Member
Gold: 0.02
Mar 9 2011 01:32pm
nou een keer was ik in de slager en ik had die slager geslachen met een slagersmes want hij wau me geen biefstuk verkopen omdat ik zijn vrouw knock oud geslagen had in de albert heijn toen ze een pizza salami uit de koeling pakte ik was een pizza aan het pakken en opeens kwam die vrouw naast me staan en die pakte de laatste pizza voor mij nneus weg dus ik pak die kankerteef bij haar haar en ik druk haar met haar bek tegen de koeling aan zo'n 10 keer toen waren al haar tanden er wel uit niet dat ik er trots op ben maar ik vind het gewoon grappig dat ik geen werk heb en een uitkering wil dus ik kan alles doen wat ik wil dus toen ik bij de slager was en hij mij geen vlees wilde verkopen had ik hem knock out ge slagen met zijn slagersmes hij durfde niks meer te zeggen want hij was knock oud

hij heeft geleert

Member
Gold: 70,686.51
Mar 9 2011 02:00pm
patetik
Member
Gold: 9,221.15
Mar 9 2011 02:10pm
:thumbsup:
Member
Gold: 810.00
Mar 9 2011 02:45pm
Quote (Pari @ 9 Mar 2011 20:26)
Wat is jou beste knock out da iemand zeg maar nie meer op kan staan omda je diegene zo hard hebt geslagen of geschopt :p Bij mij was keer in de snackbar was al reedelijk laat maar had nog honger dus ik ging naar de snackbar om de hoek en liep nar binnen en deed mijn bestelling. Zij iemand ineens van ho is ik ben aan de beurt dus normaal wacht ik dan wel ff maar k had mn bestelling bijna klaar dus denk van nou maak ik em ook af ook.
Mar goed die persoon was t er dus nie mee eens en komt beidehand doen en groote mond opzetten da k maar asosiaal ben enzo. nou dan ben je bij mij aan de verkeerde adres :) Dus k doe net alsof er nix aan de hand is en ineens vanuit het niets sla ik die persoon vol op de slaap, pats, in een keer tegen de toonbank aan. Helemaal knock out :d Nie da k er trots op ben maar vond het wel lache hoe diegene eerst stoer deed en toen ineens daar lag. Maar goed nou elke keer als k haar tegenkom kijkt ze snel de andere kant op durft nix meer te zeggen dus ze heeft dr wel van geleert
Vertel hier je knock out verhalen

Must.... Resist.... trollbait...
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 9 2011 03:28pm
ik ging een keer naar de ijswinkel, geeft die kk viese hoewr mij kk banaan ipv vanielie :p , dus ik pakte die ijslepel en ik sloeg zo hard op haar hoofd maar ik raakte haar in die oog per ongleuk en tneon kwam die oog in de ijslepel en ik ginge haael hard rennen :) want ze hadden me bijna gepakt toen maar was wel grappig :D
Member
Gold: 103.49
Mar 21 2011 06:13am
mijn beste knockout was toen ik bij het station een vuist tegen me neus kreeg en daar vijf minuten bleef liggen.

nooit iemand anders gemold.
Member
Gold: 0.31
Mar 21 2011 06:40am
Member
Gold: 12,648.00
Mar 21 2011 09:11am
Supergoeie almost knock out move:
WaarMaarRaar.nl: Dikzak vecht terug!
Casey Heynes, een 16-jarige leerling van het Chifley College in de Australische stad St. Marys North, die al zijn hele leven lang gepest wordt omdat hij te dik is, had er uiteindelijk schoon genoeg van toen een andere leerling hem in zijn gezicht begon te slaan. Na een paar slagen in zijn gezicht pakte hij de wat schlemielige belager beet en gooide hem keihard op de grond! Casey werd voor zijn actie vier dagen van school geschorst, zijn belager kreeg twintig dagen aan de broek gesmeerd.

Filmpje: (tot 'ie weer gebanned wordt door youtube): http://www.youtube.com/watch?v=8aRIN5eTRoA

Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll