d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vandaag Op School... > Lees :)
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 774.55
Dec 4 2006 10:53am
Vandaag op school liep er een buitelandse jongen van turkse of marokaanse afkomst met een jas naar buiten die niet van hem was.
Dus een leraar er achter aan...
" Geef die jas hier die is niet van jou "
die jongen dus zich eige los wringen en rende weg.
toen greep een meisje hem bij zijn muts en viel er een Beamer onder de gestolen jas die hij aan had vandaan (zo`n ding kost meer dan 700 euro) beamer kapot.
en de jongen rent weg.
dan rent er een leraar en een leerling achteraan
die leerling probeert hem af te snijden en toen sprong die jongen de sloot in en zwom naar de overkant ^^
nja leerling en leeraar hadden denk geen zin om te zwemmen en gaven dus op.
blijk dat er dus ook een laptop was gejat enzo blink.gif

waar gaat dit heen blink.gif!
Member
Gold: 6,237.00
Dec 4 2006 11:01am
Quote (xycho2d @ Mon, 4 Dec 2006, 17:53)
buitelandse jongen van turkse of marokaanse afkomst

sais it all...

Ik heb het ooit geprobeerd om met een turk bevriend te raken. Maar dat gaat nooit lukken, hun "opvoeding" is te anders. Daarom ben ik fel tegen generaal pardon, gewoon mensen weer het land uit zetten graag.

Ik ben geen racist maar ik denk wel dat turken/marokanen een grotere kans lopen in de criminaliteit te belanden omdat ze gewoon een achterstand hebben.

Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 4 2006 11:19am
Quote (zero_cool89 @ Mon, 4 Dec 2006, 19:01)

sais it all...

tja ;( er zijn momenten dat ik het tog wel eens ben met die geert wilders vent...
mijn fietsbel is een keer gestolen door dezelfde soort mensen.

@cychorobotico zat dat joch op je school of niet?

hmm als ik aan marokanen denk dan denk ik ook welis aan Thomas! die zat vroeger op mijn school... zijn moeder of vader kwam uit chernobiel en die was dus beetje hm ziek ofzo en toen werd thomas geboren en toen die bij ons op school had was zijn linker oor MINSTENS 2x zo groot als zijn linker oor en dat ding was ook nogis pikzwart vergeleken met zijn gewoon bruine andere oor kheb altijd met me klas gelachen als we hem zagen... inmiddels istie naar een andere school gegaan sad.gif (niet omdat we hem altijd uitlachten)
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 4 2006 11:22am
Quote (edujackass @ Mon, Dec 4 2006, 05:19pm)

sais it all...

tja ;( er zijn momenten dat ik het tog wel eens ben met die geert wilders vent...

hmm als ik aan marokanen denk dan denk ik ook welis aan Thomas! die zat vroeger op mijn school... zijn moeder of vader kwam uit chernobiel en die was dus beetje hm ziek ofzo en toen werd thomas geboren en toen die bij ons op school had was zijn linker oor MINSTENS 2x zo groot als zijn linker oor en dat ding was ook nogis pikzwart vergeleken met zijn gewoon bruine andere oor kheb altijd met me klas gelachen als we hem zagen... inmiddels istie naar een andere school gegaan sad.gif (niet omdat we hem altijd uitlachten)

Waar gaat de wereld heen?
Member
Gold: 0.00
Dec 4 2006 11:23am
Quote (edujackass @ Mon, Dec 4 2006, 07:19pm)

sais it all...

Zijn linkeroor was 2x zo groot als zijn linkeroor?
Member
Gold: 14,931.00
Dec 4 2006 11:52am
kun je de puntjes zelf verbinde of moetk je handje vasthouwe en ff helpe?

tis tog duidelijk wat ie bedoelt?

/e generaal pardon: de mensen die meegewerkt hebben aan hun uitzetting zijn de sjaak.. de mense die zich verzette en met alle geweld hier wille blijven, illegaal, worden beloond.. mooie actie

This post was edited by JurK. on Dec 4 2006 11:53am
Member
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Dec 4 2006 11:56am
Quote (zero_cool89 @ Mon, 4 Dec 2006, 18:01)

sais it all...

Ik heb het ooit geprobeerd om met een turk bevriend te raken. Maar dat gaat nooit lukken, hun "opvoeding" is te anders. Daarom ben ik fel tegen generaal pardon, gewoon mensen weer het land uit zetten graag.

Ik ben geen racist maar ik denk wel dat turken/marokanen een grotere kans lopen in de criminaliteit te belanden omdat ze gewoon een achterstand hebben.

Kijk, ik geef je gelijk dat allochtonen een grotere kans hebben om in de criminalitet te belanden, maar om te zeggen "sais it all" is toch ietwat overdreven vind je niet? smile.gif

Ik bedoel, elke keer als er een allochtone crimineel ergens in het nieuws komt roept er iemand wel "altijd die marokkanen en turken". Dat is dan ook niet zo vreemd aangezien het meerendeel van de Nederlandse allochtonen van Marokkaanse afkomst zijn. Helaas is het wel zo dat er in absolute zin meer gevangenen zijn van allochtoonse afkomst dan van Nederlandse afkomst (relatief gezien zijn er natuurlijk veel meer autochtonen in Nederland) sad.gif

Anyway ik ben ook wel eens een foute Marokkaan tegengekomen, gelukkig is het mijn ervaring dat er meer goede Turken/Marokkanen zijn dan slechte smile.gif

En het generaal pardon.. dat is eigenlijk een hele andere discussie.. maar zodra er allochtone kinderen van 8 jaar oud in Nederland worden opgesloten in een cel, of kinderen van allochtoonse afkomst die mogen blijven in Nederland bij een gastgezin terwijl hun moeder uitgezet gaat worden, stel ik toch vraagtekens bij het uitzettingsbeleid smile.gif
Member
Gold: 207.96
Dec 4 2006 12:13pm
Quote (RestrainedLove @ Mon, 4 Dec 2006, 18:56)
Quote (zero_cool89 @ Mon, 4 Dec 2006, 18:01)

sais it all...

Kijk, ik geef je gelijk dat allochtonen een grotere kans hebben om in de criminalitet te belanden

en hoe zou dit komen?
Member
Gold: 774.55
Dec 4 2006 12:16pm
@ edu
nee hij zit niet op mijn school
hij heeft vast geen school alstie spullen moet gaan jatten enzo
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Dec 4 2006 12:31pm
Vandaag op school liep er een buitelandse jongen van turkse of marokaanse afkomst met een jas naar buiten die niet van hem was.
Dus een leraar er achter aan...
" Geef die jas hier die is niet van jou "
die jongen dus zich eige los wringen en rende weg.
toen greep een meisje hem bij zijn muts en viel er een Beamer onder de gestolen jas die hij aan had vandaan (zo`n ding kost meer dan 700 euro) beamer kapot.
en de jongen rent weg.
dan rent er een leraar en een leerling achteraan
die leerling probeert hem af te snijden en toen sprong die jongen de sloot in en zwom naar de overkant ^^
nja leerling en leeraar hadden denk geen zin om te zwemmen en gaven dus op.
blijk dat er dus ook een laptop was gejat enzo blink.gif

waar gaat dit heen blink.gif!

Aan die laptop hettie dan ook niks meer dus! ^^
Mja, ik moet dat soort type ook niet, in de 2e kwam ik op een school met 3 marokkanen in de klas, aardige jongens.. In de loop van de schooljaren werden ze steeds erger en nu is er gewoon niks meer van over..
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll