d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Daar Isie Weer. > Kapot En Gebroken..
12312Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Sep 18 2010 03:46am
hoi,
ik heb me best gedaan niet terug te komen naar d2jsp en dat ging altijd prima omdat ik veel te doen had en goed van me leven genoot. Nu is dat alleen anders. Meisje i die ik vroeger leuk vond, van dat abc topic enzo.. daar heb ik toentijds wat mee gekregen, sinds juni vorig jaar gingen we afspreken en sindsdien ging alles helemaal geweldig tot ze op een gegeven moment zei dat ze wat miste in de relatie en dat het zo gewoon was geworden.. dus eduard is niet afgelopen maandag maar de maandag ervoor gedumpt. Ben hier best wel depressief van geweest de eerste paar dagen en daarna ging het een klein beetje beter.. tot donderdag avond, ik zag haar in de stad en het leek haar totaal niet te schelen dat het uit was, het was alsof ze niks miste. En dan stond ik daar niet wetend wat ik moest zeggen met een bonzend hart omdat ik haar zo ontzettend erg miste. Dusja de dag erna was het weer gewoon terug bij af...
Hoe kom ik er nou het beste overheen? We hebben eigenlijk geen normaal gesprek meer gehad sinds het uit ging.. alleen af en toe wat smsjes en dus dat moeizame korte gesprek in het cafe..
Ik hoop natuurlijk nog dat het goedkomt maar ja donderdag was eigenlijk wel bewijs dat dat niet gaat gebeuren. Ze maakte het uit maar wilde nog wel contact houden, ze wilde niet dat ik haar in het cafe voorbij zou lopen zonder wat te zeggen enzo.. Vrienden dingen blijven doen gaat me voorlopig iig niet lukken.. Ik vraag me alleen wel af hoe ze het met jongens gaat doen, ze is namenlijk erg zuinig op haar zelf en heeft er naast mij niet veel gezoend.. Lijkt me echt heel kut om haar al met een ander te zien binnenkort..
maar nu was me vraag dus hoe kom je daar het beste overheen?
Ik zit mezelf afgelopen tijd eigenlijk alleen maar mezelf dingen te verwijten. Wat als ik het anders aangepakt had, hadden we dan nog wat. Waarschijnlijk kost het gewoon heel veel tijd want dit was, ookal was het me tweede vriendin ooit, toch wel degene waar ik eigenlijk nog wel een paar jaar mee verder wilde..
Wat zijn de opties?
Ik dacht zelf, en dat zei ruben ook, met haar afspreken en er gewoon goed over praten.. Ik weet alleen zelf niet zo goed of ik daar wel beter van word of niet.. Ik denk ook dat zei het wel allang afgesloten heeft... Ook is het een beetje stom want ik ga ermee praten en dan kan ik wel hopen dat het goedkomt na 1 gesprekje maar dat gaat toch niet gebeuren. Als het goed zou komen zou dat denk ik pas na een half jaar of gewoon paar jaar gebeuren.. Dat ze eerst een paar andere scharrels heeft en dan toch denkt, Eduard was beter.. ozo..
ook twijfel lik een beetje of het wel goed is om er zoveel over te praten.. want hiermee rek ik het denk ik ook alleen nog maar op en duurt het langer om te verwerken..
maar ben wel benieuwd naar jullie meningen..
ik kan straks anders wel een heel verslag maken van hoe alles zover gekomen is.
Member
Sep 18 2010 07:27am
Banned
Sep 18 2010 09:34am
ik kwam hier op advies van 3 andere oud jsp gebruikers. in dit topic probeer ik alles behalve anderen te irriteren. maar als dit bij jou, Garben toch gelukt is. dan is mijn trots groot.
Member
Sep 18 2010 10:16am
Je kunt het tegenovergestelde van jouw situatie creëren; Jij gaat proberen contact zoeken en houden met nieuwe meisjes -> zij ziet jou en check wat haar reactie is daarop. Er is een (grote) kans (zo zijn vrouwen) dat zij zich kut gaat voelen als ze jou met een ander ziet. Daar kunnen ze niet tegen. Als je er achter komt dat dit haar niks doet, dan zijn haar gevoelens voor je echt over en ben ik bang dat je het beter maar kunt vergeten.

Maar mocht dit een hele opgave vinden of hier geen behoefte aan hebben, dan kun je het altijd bluffen. Vertel haar op een subtiele manier via SMS/Messenger/E-mail/Telefoon/Face2Face dat het goed met je gaat en dat je het er eerst erg moeilijk mee had, maar dat het nu beter met je gaat, mede doordat je contact hebt met een aantal (nieuwe) meiden. Check opnieuw haar reactie.

In mijn opinie sla je twee vliegen in een klap, omdat dit ook nog eens echt kan helpen voor jou persoonlijk. Ik heb ook eens liefdesverdriet meegemaakt, maar toen er eenmaal een ander tevoorschijn kwam; had ik afleiding en er amper nog moeite mee.

"Ik versier vrouwen net zo als ik een kerstboom versier, Slingers erin, en als de tijd voor bij is aftuigen en in de fik steken", excuses Garben!
Banned
Sep 18 2010 10:24am
haha oke, ja dit dacht ik zelf ook, enige optie die ik nu nog heb is met andere zoenen. toen ik op vakantie ging naar lloret was ze ook bezorgd dat ik niet met andere meisjes mocht zoenen.. ook een ander meisje dat ik sprak zei dat ze haar vriend erg miste als hij met een ander meisje stond. Het is inmiddels wel bijna 3 weken geleden dat ze het uitgemaakt heeft, zou ze zich dan nog steeds zorgen maken of is het voor haar afgesloten? ook heb ik niet echt laten blijken dat ik eroverheen ben.. maar er zit wel een kern van waarheid in wat je zegt over dat vrouwen zich kut voelen als je dan gelukkig bent met een ander (mogelijk zelfs knapper meisje) dan worden ze helemaal leip. meisje I gaf net nadat we hadden ook toe dat het waarschijnlijk niks was geworden als ik niet eerst wat had gehad met E, Door die hele situatie met E werd ze jaloers ofzo...

ik ga vanavond iig andere meisjes zoeken haha. Dan ben ik er eerder overheen + miss krijg ik nieuwe vriendin+misschien krijg ik oude vriendin terug.
jij bent koning, Twan.

ik hou de sitatie hier up to deet.

This post was edited by shadowstriker89 on Sep 18 2010 10:25am
Banned
Sep 18 2010 11:20am
zoenen is misschien beetje overdreven haha.. maar iig contact met andere meisjes zoeken ja..
Banned
Sep 19 2010 03:58am
haha oke ik was zo mongol om te gaan smsen met haar.. Ze ziet er iig geen nut in om nog met me te gaan praten over waarom het uit is gegaan. Verder wilde ik weten of ze al een ander gezoend had en dat was zo haha, dus na 2 weken al. toen smste ik terug oke dan ga ik ook maar andere meisjes zoenen en toen kreeg ik terug waar slaat dit op!?
Maar denk nu dus niet dat het goedkomt, en ben nu eigenlijk een beetje boos op haar dat ze na 2 weken al een ander heeft.
dusja heb eigenlijk geen behoefte meer aan contact met haar. het liefst zoen ik voor haar neus met een ander..
Member
Warn: 10%
Sep 19 2010 04:08am
wat jwt zegt en wss mis je meer het gevoel van een vriendin hebben dan het gevoel haar te hebben

een andere optie is haar helemaal te negeren en gewoon te doen alsof het jou niets doet zodat zij hetzelfde gevoel krijgt als jij nu

in het echt denk ik dat je de eerste vriendinnetjes niet te serieus moet nemen, je doet alles voor haar maar krijgt er zo weinig voor terug en daar heb je alleen jezelf mee

zoals hans zegt! LEKKER ACHTER DE WIJVEN AAN!
Banned
Sep 19 2010 04:16am
ja dat dacht ik ook bij eerste vriendinnetjes maar ik dacht deze is serieuzer.. iig wel 100x serieuzer dan meisje e hahaha
Member
Sep 19 2010 04:23am
Jaloezie is een heel solide basis voor een stabiele, volwassen relatie:

-Waarom zie je hem zo graag?
-Ik zag hem flirten met andere vrouwen.

Mijn advies: héél veel piekeren, jezelf de schuld geven en je miserabele gevoel proberen delen met zoveel mogelijk mensen (ook al gaat het hen niets aan).
Go Back To Nederlands Topic List
12312Next
Add Reply New Topic New Poll