d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zenuwen
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
Jul 6 2010 03:24am
Het klinkt gay, maar ik vond Slowakije - Nederland spannend. Vóór Nederland - Brazilië was ik superzenuwachtig en had het erg zwaar in de laatste 20 minuten. Vandaag ben ik opnieuw zenuwachtig.

Wie ook? Zo ja, deel je emoties en wellicht kunnen we elkaar steunen.
Member
Gold: 100.00
Jul 6 2010 04:20am
Ik ben van naturen geen voetbal fan maar zodra ik aan het kijken ben leef ik dusdanig mee dat ik mijn hart soms veel te snel voel gaan. Ik zou zomaar 1 van die mensen kunnen zijn die een hartaanval krijgt tijdens zo'n wedstrijd.
Ik ging bijna dood de laatste 20 minuten tegen brazilië.

Ik ben aan het werk als de wedstrijd begint. Heb wel de mogelijkheid om te kijken maar dan zal ik langer door moeten werken om de verloren tijd in te halen. Ik ga kijken maar zodra we achter staan ga ik werken totdat ik een sms'je krijg van m'n vriendin dat we weer gelijk staan.
anders ken ik het niet aan hoor :P
Member
Gold: 11.33
Jul 6 2010 04:24am
Haha, de laatste 10 minuten tegen Brazilië ben ik op de wc gaan zitten. Ik hoop en denk ook wel dat ze vandaag winnen, op z'n Duits van vroeger, uiteraard! Ik ga vanavond naar een soort van feest toe, waar ook een groot scherm aanwezig is, hopelijk is er genoeg te doen zodat ik niet de hele tijd naar voetbal moet kijken.
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jul 6 2010 04:32am
Ja ik ben ook niet echt een super voetbal fan, maar gewone reguliere die zo nu en dan naar een wedstrijdje gaat.
Maar dit WK is echt facking vet!
Elke wedstrijd van Nederland heb ik tot nu toe gekeken met vrienden in de kroeg of in de stad (vroeger scheet het me niks).
Vanavond maar eens rustig aan doen en bbq'en bij mij tijdens de wedstrijd met een man of tien.

Iedereen veel plezier vnv en.... tot zondag!
Member
Gold: 0.00
Jul 6 2010 05:15am
Bekijk onderstaand filmpje op HD kwaliteit en headphones in je oor geplugd en gegarandeerd kippenvel & energie voor vanavond:

Member
Jul 6 2010 05:39am
Die doet het niet meer. Sony claimt rechten.

Gelukkig ben ik niet de enige die het spannend vindt. Vanavond opnieuw Museumplein. Was afgelopen vrijdag echt supermooi feest. Beter winnen ze. Dan wordt zondag een unieke dag in eenieders leven hier.
Member
Gold: 100.00
Jul 6 2010 08:02am
Ik zit fucking weer op m'n werk :(
Member
Jul 7 2010 01:34am
Wauw, dat was opnieuw spannend. We moesten dit gewoon winnen, maar dat ging niet zonder slag of stoot.

Museumplein was fucking druk. Drukker dan met Koninginnedag. Echt niet tof. Drie mensen out zien gaan, een ander was in glas gaan staan en bloedde bijna over mijn schoenen heen. Tweede helft tussen gemengd publiek gestaan: ook fans van Uruguay. Dat was dan wel weer top.

Vervolgens was het feest in mijn straat. Herrie tot een uur of 2 's nachts. Zondag gekkenhuis. Gekkenhuis.
Member
Gold: 0.00
Jul 7 2010 01:55am
Quote (Wuben[NM] @ Jul 7 2010 07:34am)
Wauw, dat was opnieuw spannend. We  moesten dit gewoon winnen, maar dat ging niet zonder slag of stoot.

Museumplein was fucking druk. Drukker dan met Koninginnedag. Echt niet tof. Drie mensen out zien gaan, een ander was in glas gaan staan en bloedde bijna over mijn schoenen heen. Tweede helft tussen gemengd publiek gestaan: ook fans van Uruguay. Dat was dan wel weer top.

Vervolgens was het feest in mijn straat. Herrie tot een uur of 2 's nachts. Zondag gekkenhuis. Gekkenhuis.
Ik geloof je: http://nos.nl/wk2010/video/170179-museumplein-tijdens-nederlandse-doelpunten.html

Member
Gold: 641.00
Jul 7 2010 04:27am
Quote (Wuben[NM] @ 7 Jul 2010 08:34)
Wauw, dat was opnieuw spannend. We  moesten dit gewoon winnen, maar dat ging niet zonder slag of stoot.

haha ja we hebben afgesproken zodra ze winnen, pakken we de trein naar amsterdam, en hangen we daar gewoon twee dagen tot de huldiging is dan toch dag en nacht feest
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll