DdeW dat ben ik.
Quote (wolfboy @ 16 Jun 2010 09:06)
Oke, waarom geloof ik dit niet?
misschien ben jij een heel wantrouwend persoon, misschien ben ik niet geloofwaardig, misschien heb je geen zin om me te geloven. Ik heb geen idee waarom JIJ het niet gelooft.
Vraag dat jezelf maar eens af.
maar als je het graag wil geloven dan heb ik hier een paar argumenten.
1) ik heb me aangemeld op een wielren forum en de zelfde vraag gesteld, zou ik dit doen als ik deze shizzle zou verzinnen?
2) ik werk bij Ernst & Young. Hoofdsponsor van o.a. de Olympische spelen en ook sponsor van de tour de france en vele andere sportieve gebeurtenissen.
3) Leontien van Moorsel komt hier op kantoor een fiets clinic geven
4) shit, ik ben zo geloofwaardig, waarom??? waarom twijfel je?
Quote (wolfboy @ 16 Jun 2010 09:06)
Wat is dit voor logica? Er doen 'slechts' xxxx mensen mee, dus de kans dat ik win is groot.
Ehhh.. nee?
er doen maximaal 1500 mensen mee. Ik verwacht dat de helft niet mee doet omdat het teveel tijd kost om een mailtje te beantwoorden. Van de mensen die mee doen verwacht ik dat er maar een klein persentage ook echt over heeft nagedacht. Dus de kans is vrij groot (mocht ik achter het antwoord komen) dat ik die fiets win.
Quote (Wuben[NM] @ 15 Jun 2010 20:46)
Doe jij ook de paspoortcontrole op schiphol, Dennis?
ik werk al bijna 3 jaar niet meer op schiphol. Paspoortcontrole gebeurt door de Koninklijke marechaussee. Ik was een beveiliger, alleen in uitzonderlijke gevallen moest ik paspoorten controleren. (om bijvoorbeeld gegevens te noteren in het geval van heterdaatjes/strafbare feiten)