Quote (wolfboy @ 8 Jun 2010 07:23)
Ennuh trouwens; WTF voor effect hebben uberhaupt die politieke gasten.. Denk je nou echt dat er (ischlam) scholen dicht zullen gaan, meer mensen het land uit gaan (ischlam), etc..? No fucking way.
Ze regeren immers slechts het land. Overigens zijn er - godzijdank - betere thema's te bedenken dat integratie of de 'ischlam'.
Daardoor moge het ook duidelijk zijn wat ik stem: VVD. Wordt mijn eerste keer, en de eerste keer doet altijd een beetje pijn. Zeker als je weet dat ik 4 jaar geleden op meneer Bos heb gestemd. D'66 zou tweede keuze zijn, maar ik geloof niet zo in Pechtold. Cohen is zwaar overgewaardeerd (fuck toptarieven voor inkomstenbelasting), Halsema is schattig en derde keuze, Roemer is geschikte kerel maar heeft een vreselijke partij achter zich. Iemand die ook maar enigszins snapt wat er écht belangrijk is in een land, zal nooit op Wilders stemmen. Balkenende is uitgesloten omdat het een loser is en omdat geloven voor losers is. Zelfde voor Rouvoet, al waardeer ik hem wel erg als politicus.
Dat dus.