d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > My Life Suxx I Hope I Die.. > Zucht Daar Gaat Mijn Grote Liefde..
12311Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 641.00
Feb 24 2010 04:11am
Oke ,(er komen geen details )

ik had een vriendin nu bijna anderhalf jaar.. we hebben wat problemen gehad maar het ging weer helemaal super.. we gingen een week terug zelfs skiën samen shit wat waren we gelukkig..
nu was het maandag avond einde oefening, ze wil me nietmeer spreken voorlopig en het komt naar alle waarschijnlijkheid niet meer goed.

Nou was ze werkelijk de liefde van mijn leven, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.. ik heb die avond alles ondergekotst en vanmorgen weer.. ik hoef geen andere meisjes omdat ze me toch niet zo gelukkig kunnen maken als zei deed.. Ze zei wel, wow als je dat een jaar vol kan houden dan weet ik wel dat je te vertrouwen bent.. Maar ja , wat moet ik daar mee wie weet komt ze in dat jaar wel 300 leuke jongens tegen en ik ben dan monogaam aan het zijn voor niets.. Maar mijn fuck-it gevoel wint het , ik ga het doen.. nu krijg ik net een sms dat ze me nooit meer kan vertrouwen.. ik zet het toch door ik zie wel waar het me brengt.. zoals ik al zei ik hoef geen anderen want die kunnen me gewoon niet zo gelukkig maken..

nu vraag ik me af, wie heeft er in de zelfde situatie gezeten.. niet kunnen eten, alles onderkotsen tot er alleen gal uitkomt.. ongelofelijk gebroken hart, die chick missen

vertel me plz wat ik kan doen om daar van af te komen.. en kom nu niet aan met andere meisjes.. want door anderen zitten zij en ik nu zo in de kankerzooi..

ik weet het nietmeer...
Member
Gold: 14.89
Feb 24 2010 04:51am
Eduard is terug?

Quote (CpTJenJen @ 24 Feb 2010 11:11)
Oke ,(er komen geen details )

ik had een vriendin nu bijna anderhalf jaar.. we hebben wat problemen gehad maar het ging weer helemaal super.. we gingen een week terug zelfs skiën samen shit wat waren we gelukkig..
nu was het maandag avond einde oefening, ze wil me nietmeer spreken voorlopig en het komt naar alle waarschijnlijkheid niet meer goed.

'Gelukkig zijn' is een momentopname; daar waar de meesten van 'gelukkig zijn' spreken, zijn ze niet meer dan tevreden.
Wat ik overigens niet begrijp, is dat ze jou niet meer wil spreken. Heb je haar wat geflikt? Waarom wil ze niet meer spreken? Waarom wil jij haar wel spreken, als ze zo tegen jou doet? Wil je iets goed maken, heb je iets goed te maken? Voel je je schuldig?

Nou was ze werkelijk de liefde van mijn leven, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest..

De liefde van je leven, stel je niet aan: je bent pas 19 en je leven is tot nog toe nog nauwelijks een verantwoordelijke bocht ingeslagen. De enige manier om erachter te komen, dat zij zo speciaal geweest zou zijn, is door gewoon verder te gaan. Wat maakt haar zo speciaal ten opzichte van een ander meisje? Waarom zou een relatie met haar leuker zijn, dan een relatie met een ander? Wat is het voordeel van een relatie in jouw levensfase?

ik hoef geen andere meisjes omdat ze me toch niet zo gelukkig kunnen maken als zei deed..

Hoe weet je dat?

Ze zei wel, wow als je dat een jaar vol kan houden dan weet ik wel dat je te vertrouwen bent..

Was je niet te vertrouwen dan?

Maar ja , wat moet ik daar mee wie weet komt ze in dat jaar wel 300 leuke jongens tegen en ik ben dan monogaam aan het zijn voor niets.. Maar mijn fuck-it gevoel wint het , ik ga het doen.. nu krijg ik net een sms dat ze me nooit meer kan vertrouwen.. ik zet het toch door ik zie wel waar het me brengt.. zoals ik al zei ik hoef geen anderen want die kunnen me gewoon niet zo gelukkig maken..

Waarom hangt jouw geluk af van een ander?

nu vraag ik me af, wie heeft er in de zelfde situatie gezeten .. niet kunnen eten, alles onderkotsen tot er alleen gal uitkomt..

Een willekeurig meisje van 16. Zij het niet met gebroken hart, dan wel met een eetstoornis.

Member
Feb 24 2010 04:56am
Quote (WemyNM @ 24 Feb 2010 11:51)
Eduard is terug?

antwoorden onder

'Gelukkig zijn' is een momentopname; daar waar de meesten van 'gelukkig zijn' spreken, zijn ze niet meer dan tevreden.
Wat ik overigens niet begrijp, is dat ze jou niet meer wil spreken. Heb je haar wat geflikt? Waarom wil ze niet meer spreken? Waarom wil jij haar wel spreken, als ze zo tegen jou doet? Wil je iets goed maken, heb je iets goed te maken? Voel je je schuldig?

ja maar zij mij ook, ik wil heer spreken omdat ik van haar hou
De liefde van je leven, stel je niet aan: je bent pas 19 en je leven is tot nog toe nog nauwelijks een verantwoordelijke bocht ingeslagen. De enige manier om erachter te komen, dat zij zo speciaal geweest zou zijn, is door gewoon verder te gaan. Wat maakt haar zo speciaal ten opzichte van een ander meisje? Waarom zou een relatie met haar leuker zijn, dan een relatie met een ander? Wat is het voordeel van een relatie in jouw levensfase?
ze is zo speciaal omdat ze alles had echt alles..

Hoe weet je dat?
nee dat is waar maar niemand liet me zo voelen

Was je niet te vertrouwen dan?

ja al heel lang wel halfjaar geleden foutje gemaakt

zie het liever als met een ander
Een willekeurig meisje van 16. Zij het niet met gebroken hart, dan wel met een eetstoornis.

nah eduard is niet terug..
Member
Feb 24 2010 05:00am
Quote (CpTJenJen @ 24 Feb 2010 11:56)
Hoe weet je dat?
nee dat is waar maar niemand liet me zo voelen

Nogal wiedes, als je een relatie met iemand hebt.

Quote (CpTJenJen @ 24 Feb 2010 11:56)
zie het liever als met een ander

Wil je dat ik dat zo zie? Of doe je hard je best het zelf zo te zien?

This post was edited by WemyNM on Feb 24 2010 05:02am
Member
Gold: 224.00
Feb 24 2010 05:07am
Ik denk dat jij je minimaal zo rot voelt als Sven Kramer.

Nu verder met de clichés:
- Je bent fucking jong. Je wordt echt nog wel een andere keer verliefd. Blijkbaar heb jij ook aangekloot met anderen, dus aan je libido zal het niet liggen.
- Chicks zijn leuk en aardig, maar zijn nooit de reden van je bestaan.
- Typhoon spitt ook op een lege maag totdat hij gal kotst. Als een volleerde jongleur.

Tip van de maand:
- Neem de tijd en je wordt vanzelf weer gelukkig.
- Rebounds helpen. Hoe krijg je snel een chick? Met de Apocalypse: http://www.puaratings.com/articles/ciaran-shock-and-awe-apocalypse
Member
Feb 24 2010 05:39am
3e tip van de maand:
- Vraag Zompy om raad.
Member
Feb 24 2010 06:19am
Quote (WemyNM @ 24 Feb 2010 12:39)
3e tip van de maand:
- Vraag Zompy om raad.

dat nooit!! hahaha
Member
Feb 24 2010 06:20am
Quote (Wuben[NM] @ 24 Feb 2010 12:07)
Ik denk dat jij je minimaal zo rot voelt als Sven Kramer.

Nu verder met de clichés:
- Je bent fucking jong. Je wordt echt nog wel een andere keer verliefd. Blijkbaar heb jij ook aangekloot met anderen, dus aan je libido zal het niet liggen.
- Chicks zijn leuk en aardig, maar zijn nooit de reden van je bestaan.
- Typhoon spitt ook op een lege maag totdat hij gal kotst. Als een volleerde jongleur.

Tip van de maand:
- Neem de tijd en je wordt vanzelf weer gelukkig.
- Rebounds helpen. Hoe krijg je snel een chick? Met de Apocalypse: http://www.puaratings.com/articles/ciaran-shock-and-awe-apocalypse

Wat tijd voor mezelf nemen is wel de oplossing, maar wat moet ik er mee dat ze smst ik weet niet of ik vrienden kan blijven daarvoor mis ik je nu te erg.. ach nja weetje.. zoals altijd zal alles wel weer op zijn plaats vallen.. of iig dat hoop ik dan maar
Member
Gold: 100.00
Feb 24 2010 07:47am
Quote (CpTJenJen @ 24 Feb 2010 14:19)
dat nooit!! hahaha

zie je, je kan nog lachen.

get over it.

Quote (CpTJenJen @ 24 Feb 2010 14:20)
Wat tijd voor mezelf nemen is wel de oplossing, maar wat moet ik er mee dat ze smst ik weet niet of ik vrienden kan blijven daarvoor mis ik je nu te erg.. ach nja weetje.. zoals altijd zal alles wel weer op zijn plaats vallen.. of iig dat hoop ik dan maar

als je die shit niet aan kan dan moet je ook gewoon afstand van haar nemen. Je bent een fucking masochist als je telkens op haar blijft reageren en uit ieder contact hoop put.

This post was edited by Hellskin on Feb 24 2010 07:48am
Member
Gold: 224.00
Feb 24 2010 07:54am
Quote (CpTJenJen @ 24 Feb 2010 14:20)

Vrienden blijven op korte termijn heeft geen zin. Er spelen nog te veel emoties waardoor 1) je ruzie krijgt, 2) jaloers wordt als de ander iets aanpapt met een ander, 3) je in bed belandt en daarna je nog ellendiger voelt of 4) toch nog een poging onderneemt die een grote kans van falen heeft.

Ofwel: zet haar even op pauze. Neem de tijd om over haar heen te komen (niet letterlijk). Geef dit eventueel aan als ze lastig doet.
Go Back To Nederlands Topic List
12311Next
Closed New Topic New Poll