d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 11 September > ...
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 20.01
Sep 12 2006 01:16pm
Voor mijzelf is dit wel een zwarte dag die de geschiedenis in zal gaan. Het hart van Amerika is getroffen door terrorisme. Verschillende vliegtuigen zijn neergestort, en rumoeren doen de ronde over de betrouwbaarheid van de verhalen die de regering heeft verteld. Is het allemaal een "conspiracy theory" tegen het Witte Huis, of blijven het rumoeren?

Ik wou graag even stilstaan bij deze gebeurtenis... En hopen dat welke vorm van geweld verafschuwd wordt.

This post was edited by Exclamation on Sep 12 2006 01:23pm
Member
Gold: 5,901.42
Sep 12 2006 01:20pm
Quote (Exclamation @ Tue, 12 Sep 2006, 20:16)
Is het allemaal een "conspiracy theory" van het Witte Huis

Bush heeft het gewoon zelf opgezet om een reden tot oorlog te hebben. Ik ben het er nog niet mee eens dat het op deze manier moet, maar het is gebeurt.
Banned
Sep 12 2006 01:28pm
Bush heeft het gewoon zelf opgezet om een reden tot oorlog te hebben. Ik ben het er nog niet mee eens dat het op deze manier moet, maar het is gebeurt.

Ik neig hierzelf ook naar. Er zijn teveel dingen die nog niet duidelijk zijn na 5 jaar... Teveel vraagtekens over het feit dat Bush zelf alles in scéne heeft opgezet om de oorlog in Afghanistan te rechtvaardigen. En om Irak binnen te dringen omdat er "vermoedens" zijn dat er nucleaire wapens ontwikkeld worden, en er nog steeds op heden dag nog niks gevonden is.

Ik ken een site waar op staat hoeveel mensen er voor een bepaalde periode van tijd van voedsel kon worden voorzien met het geld waarmee het leger gefinancierd word. Best wel triest eigenlijk.

Ik las ook dat een extremistische miam (zeg ik dat goed?) in Nederland was om zijn volk toe te spreken. Dit is toch wel dermate triest...
Member
Gold: 14,931.00
Sep 12 2006 01:39pm
11 september -> over 6 dage benk jarig!

ja best wel ot, maar kheb geen zin om hier WEER over te type.. loose ends is een redelijke benadering imo
Banned
Sep 12 2006 01:42pm
Quote (JurK. @ Tue, 12 Sep 2006, 19:39)

ja best wel ot, maar kheb geen zin om hier WEER over te type.. loose ends is een redelijke benadering imo

Jouw mening erover?Je kan het kort houden natuurlijk.

Zelfde dag als mijn broertje. Nog 5 dagen dus wink.gif
Member
Gold: 14,931.00
Sep 12 2006 01:46pm
de 'kapingen' waren eigk voor mijn verjaardag, maar bush had zich misrekend.. nie vreemd overigens..

This post was edited by JurK. on Sep 12 2006 01:46pm
Member
Gold: 0.00
Sep 12 2006 02:05pm
Quote (JurK. @ Tue, 12 Sep 2006, 21:39)

En met "loose ends" bedoel je misschien "loose change"? De meeste stellingen van "loose change" zijn helaas fout bewezen; enkel over gebouw zeven (het derde gebouw dat waarschijnlijk wél werd opgeblazen) kunnen ze gelijk hebben.

Voor de rest lijkt het me duidelijk dat Bush en de regering 9/11 heeft laten gebeuren, om zo hun volk te misleiden, paniekerig en neurotisch te maken en zelfs een oorlog te kunnen veroorloven. Wie O wie verdient er geld aan die oorlog? Bush, Condoleeza Rize en waarschijnlijk nog wel velen anderen.

Ga eens allemaal "Fahrenheit 9/11" van Michael Moore zien. Het is misschien een beetje té suggestief, maar komt in ieder geval dichter bij de waarheid dan de cowboyverhalen van die Amerikaanse president.
Member
Gold: 6,237.00
Sep 12 2006 02:28pm
Quote (¢?NNI @ Tue, 12 Sep 2006, 21:05)

En met "loose ends" bedoel je misschien "loose change"? De meeste stellingen van "loose change" zijn helaas fout bewezen; enkel over gebouw zeven (het derde gebouw dat waarschijnlijk wél werd opgeblazen) kunnen ze gelijk hebben.

Voor de rest lijkt het me duidelijk dat Bush en de regering 9/11 heeft laten gebeuren, om zo hun volk te misleiden, paniekerig en neurotisch te maken en zelfs een oorlog te kunnen veroorloven. Wie O wie verdient er geld aan die oorlog? Bush, Condoleeza Rize en waarschijnlijk nog wel velen anderen.

Ga eens allemaal "Fahrenheit 9/11" van Michael Moore zien. Het is misschien een beetje té suggestief, maar komt in ieder geval dichter bij de waarheid dan de cowboyverhalen van die Amerikaanse president.

cker ook zembla gekeken op zondag ?

maar ja, dat gebouw 7 is gewoon niet te verklaren. Zeker niet omdat dit het gebouw is waar de gegevens over geldtransacties op de beurs werden onderzocht.

Ook het feit dat de harde schijfen uit het pentagon zijn onderzocht (ergens in europa) en daar wat rare dingen op zijn gevonden. Waarna de fbi het heeft overgenomen en alles in de doofpot is gegooid is een beetje raar.

Maar ik denk wel dat de aanslagen zijn bedacht door al qaeda. En dat het bush net even te goed uit kwam om het tegen te houden...
Member
Sep 12 2006 02:34pm
Quote (zero_cool89 @ Tue, 12 Sep 2006, 22:28)
Quote (¢?NNI @ Tue, 12 Sep 2006, 21:05)

cker ook zembla gekeken op zondag ?

Jeps, ook nog iets op canvas over 9/11. (Vlaamse televisie, that is)

Quote (zero_cool89 @ Tue, 12 Sep 2006, 22:28)
maar ja, dat gebouw 7 is gewoon niet te verklaren. Zeker niet omdat dit het gebouw is waar de gegevens over geldtransacties op de beurs werden onderzocht.

Ook het feit dat de harde schijfen uit het pentagon zijn onderzocht (ergens in europa) en daar wat rare dingen op zijn gevonden. Waarna de fbi het heeft overgenomen en alles in de doofpot is gegooid is een beetje raar.

Maar ik denk wel dat de aanslagen zijn bedacht door al qaeda. En dat het bush net even te goed uit kwam om het tegen te houden...

Hier sluit ik me bij aan. Ik hoop dat Bush een pijnlijke dood tegemoet gaat.

Edit: nog even iets dat ik te zeggen heb over 9/11. Dit is allemaal "hype". Hoeveel mensen zijn er doodgegaan bij de aanslagen? Minder dan het dodenaantal veroorzaakt door Belgisch verkeer. Alleen door de manier waarop en de gevolgen krijgt het zoveel meer media-aandacht dan de dagelijkse HIV-; kanker-; hongerdood-; etc-slachtoffers. Het is allemaal "opgeblazen". Letterlijk en figuurlijk. Ik ben er ook vast van overtuigd dat de nieuwe films pro-Amerikaanse heldenshit weergeven die ver van de waarheid ligt.

This post was edited by ¢?NNI on Sep 12 2006 02:38pm
Member
Sep 12 2006 02:44pm
Ik heb een stukje loose change gekeken en als de feiten die in het eerste gedeelte werden genoemd waar zijn dan ben ik er van overtuigd dat Bush hier achter zit. Als ik tijd heb zal ik er wat meer informatie over bekijken want ik ben er wel in geinteresseerd.
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll