d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gothic's / Emo's
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 7.29
Sep 11 2006 01:07pm
Hey,

Ik vraag me af wat nou precies het verschil is tussen een Gothic en een EMO, of hoe ze het ook noemen. Ik hoorde er eerst dingen over op 't internet, en zag er verder niet veel van in m'n directe omgeving, maar mensen hebben het nu wel eens over EMO's en niemand weet de precieze definitie ervan. Ik vroeg me af of iemand weet wie / wat voor mensen dit zijn, wat voor kleding ze dragen, wat voor soort muziek ze luisteren etc. , en waarom ze over het algemeen zo gehaat zijn (voorzover ik weet). Ook zou ik willen weten of er hier iemand is die EMO's of Gothics per definitie haat, of niet mag, en redenen. Ik ben zelf geen gothic / emo, en ook niet van plan het te worden, maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar meningen hierover. Sorry als hier al een topic over gemaakt is, dan heb ik die gemist.

-Timo

ED: Graag geen ge-flame hier, ik denk ik zeg 't ff bij voorbaat, houdt dit netjes aub.

This post was edited by Timo_O on Sep 11 2006 01:24pm
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 11 2006 01:11pm
Ik heb geen idee wat een EMO is, maar als dat ongeveer het zelfde is als een gothic

Moet ik er NIKS mee te maken hebben!!!

Depressive mensen met een hun zwarte kleding, etc....

Kom wss een beetje bot over, maar moet er echt niks mee te maken hebbben

Vertel mij maar wat een EMO is, want iki heb ook echt geen idee
Member
Gold: 0.48
Sep 11 2006 01:13pm
pm haar: http://forums.d2jsp.org/index.php?showuser=272095

Zij is een gothic, misschien weet zij er meer over.
Banned
Gold: 7.29
Sep 11 2006 01:20pm
Quote (Doggy-Style @ Mon, 11 Sep 2006, 21:13)
pm haar: http://forums.d2jsp.org/index.php?showuser=272095

Zij is een gothic, misschien weet zij er meer over.

Ik wil graag meningen horen van iedereen, gothic / emo / niet-gothic of emo. Toch bedankt voor de suggestie smile.gif
Member
Gold: 0.31
Sep 11 2006 01:21pm
Lederen outfit, omgekeerd kruis (anti-christ), donkere make-up en eventuele pins of hoe je het schrijft.
user posted image

Blijten tegen de sterren op en dit kapsel : (-_///), natuurlijk ook zwart geverfd haar met eventuele volledig geblondeerde stukken erin en volledig retro gekleed.
user posted image

Ziedaar de 2 stereotypes.
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Sep 11 2006 01:40pm
Emo; "emotional". Zijn vaak overdreven met zichzelf begaan, vinden zichzelf ontzettend zielig en alles is klote. Zelfmoord is niet echt iets vreemd hier.
Gothic; Houden ervan om zichzelf geheel in zwart te hullen. Gefascineerd door duistere dingen, pentagrammen, pijn, draken etc. (meer weet ik er niet echt van)

"Emos slit for attention. Gothics slit for pleasure."

Yay, beide groepen vind ik debiel.
Member
Gold: 541.90
Sep 11 2006 01:47pm
Incompetence legt wel zon beetje uit wat het nou presies zijn en ik vind ze ook allebij idioot... waarom kan je niet gewoon net zo doen als alle andere mensen en moet je je weer maf aankleden en aandacht trekken etc.
Hmm als iemand nog ff tijd heb post hier ook gelijk de definitie van het woord ''vouche''. Ik weet nog steeds niet wat het betekent :/.

This post was edited by edujackass on Sep 11 2006 01:50pm
Member
Gold: 224.00
Sep 11 2006 01:47pm
Gothics zijn net zo anders als mensen die puur replay kleren dragen.

Gewoon groepje mensen. Ik heb er niks mee, maar goed... that's meh.
Member
Gold: 0.01
Sep 11 2006 01:59pm
Quote (edujackass @ Mon, Sep 11 2006, 07:47pm)
Hmm als iemand nog ff tijd heb post hier ook gelijk de definitie van het woord ''vouche''. Ik weet nog steeds niet wat het betekent :/.

"Vouche" is incorrect, het is "vouch". Enkel het woord "vouch" gebruiken is een afkorting voor de zin; "vouch for the truth of it"; Ervoor instaan dat de gegeven informatie correct is.

Mijn analyse ^__^

Quote (Wuben[NM] @ Mon, Sep 11 2006, 07:47pm)
Gothics zijn net zo anders als mensen die puur replay kleren dragen.

Gewoon groepje mensen. Ik heb er niks mee, maar goed... that's meh.

Een groepje mensen, juistem. Die, naar mijn mening, een beetje psychisch instabiel zijn.

This post was edited by Incompetence on Sep 11 2006 02:03pm
Member
Gold: 897.00
Sep 11 2006 02:17pm
Quote (edujackass @ Mon, 11 Sep 2006, 21:47)
waarom kan je niet gewoon net zo doen als alle andere mensen en moet je je weer maf aankleden en aandacht trekken etc.

Omdat smaken verschillen? Zoals je het nu zegt kom je over als een prototype 'meeloper'. Je verplicht voelen om net zo te doen als alle andere mensen... laat me niet lachen... En maf.. Tja, ik denk niet dat ze het zelf maf vinden. Nogmaals, smaken verschillen he...

Ik heb geen gothics in m'n vriendenkring, maar was toevallig vorige week op een feest van een vriendin van mij, en daar waren er wel een paar. 5 minuten mee praten en ik kijk dwars door die kleding (en eventueel schmink tongue.gif ) heen. Als de persoon me maar interesseert. 't schrikt misschien een beetje af, maar dat hoeft niet altijd wat te zeggen over wat voor personen erachter zitten imo.

Er zullen er vast ook wat bij zitten die kicken op de aandacht, of geilen op de mate waarin ze mensen shockeren ofzo, maar er zitten er ook zat bij die zich zo prettig voelen. Dan kan ik dat beter verdragen dan de generatie die zich verplicht ziet om met de duurste replay of evisu kleding rond te wandelen, omdat je 'er dan bij' hoort.
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll