dude hoe moet ik op school nou kunnen genieten van jsp als er niks gepost wooorrrddd
wat zijn jullie vakantie plannen/nieuwjaars plannen?
de mijne:
dit weekend schaatsen (op geenstijl stond dat het ging vriezen!!!) , alleen kut dat vriendin dan net op vakantie gaat.
verder, de vrijdag ervoor een schoolfeest op het stedelijk in breda, 3 gezusters (beetje een ballentent maar okeeee)
daarna de hele week slapen en pik trekken op donderdag vrijdag en zaterdag na, de week erna kankerveel eten met familie, winterefteling met iemand.. en een hele dikke stapel rijlessen daaarnaaa oudjaar, rijles, 2 halve loten kopen (30 euro ouweee kankerduur) en daarnaaa feesten, batsen? de ochtend erna oliebollen eten bij mijn opaaa (en weer uitkotsen haha) de dag erna een verjaardag dus weerrrr bier, en daarna weer een hele hoop slapen en rijlessen en de 6e rij examen praktijk en hopen dat ik deze keer wel slaag. en tussendoor nog schaatsen en shit natuurlijk als de kansen zich voor doen.
nu jullie. ik heb morgen weer tot 5 uur mbo kanker dus maak het langggg en interesaant.
oja en met welke tools scheren jullie ballen? ik doe nog steeds trimmennnnnn