dit was de laatste topic waarop Moderator (Blizzard Poster) heeft geantwoord betreffende de nieuwe ladder
->
http://forums.battle.net/thread.html?topicId=16474166159&sid=3000 ,, is topic van gisteren
Bashiok heeft 2-3 keer gereplied dat ze nog altijd niet de exacte release date willen vertellen en dat er nog getest moet worden
dus denk ongeveer binnen een maand || nieuwe runewords , nieuwe uniques , en alstublief dat ze de Hammerdin eens goed Nerven dat ie niet meer de beste overall char blijft in diablo2

Ik denk dat ik op de start van 1.13 een Classic Character SCL ga maken voor eerste maand vrienden te boosten, voor runes, & natuurlijk mensen die ik niet ken betalen ook Fg voor gerusht te worden.
En vanaf 2de - 3de maand als prijzen betaalbaar zijn geworden op Tradeforum hier, ---> 1ist bvb voor 20-30fg , is het tijd dat ik een Ownage Char maak
Niemand die zich geroepen voelt om deze ladder zijn Beste character ooit te maken ? zal ver de laatste ladder zijn voor diablo3 uitkomt (volgend jaar ergens) ^^