Ik presenteer de leden die de idiotie op het Dutch Forum claimen en belichamen (NO HOMO, Hustlegirl).
En de winnaar in de categorie 'domste Belg' is... KaSke!
Hustelboy doe niet langer alsof je een kankerdom meisje bent en ga weer terug op je oude yoghurt account en maak jezelf nog een keer dood en blijf dan nog een keer kankerlagn weg.
HenDICK KANKER OP MET JE KANEKR BOLD DE HELE TIJD DENK JE DAT JE COOL BENT OFZO ALS JE DAT DOET WANT HET ZIET ER EGT KANKERDOM UIT EN LEEST KANKERKUT. persoonlijk sla ik al je bold posts over laatste tijd
en dat schijt topic, ik had dat 2 jaar geleden al gemaakt met feargotic en toen kreeg ik komentaar als eduard zo diep zink je niet en wat is dit voor onzin etc ETC. no-wipers FTW btw.
oja hellgate is nu kankergay geworden en zoals wub00n al zei, left4dead in co up mode over hamachi IS DE SHIT
het bumfights topic gaat nergens over trouwes.
en doe is wat meer zompy photoshop posten.
oja en zompy heeft mij gebanned dus doe voortaan allemaal aardig tegen hem.
en het rookverbod is kankerdom dus ga alleen nog maar naar cafes waar ze wel roken. en mijn dorp zuigt kankerhard want GISTERE MOCHT IK ALWEEEEEEEEEEER NIET UIT WTF KANKER NOORDHOEK
@feargod, counterstrike source is zeker wel net zo modern als battlefield. andere moderne shooters zijn de farcry series, de gratis fear multiplayer, de gratis shooter warROCk, of gewoon singleplayer shooter als bioshock is ook wel lachen zo tussendoor.
en ik ben nog steeds maagd. (ja ik woon in kankernoordhoek wat wil je) en die kanker restaurant verdiende kankerwijnig dus ik heb al ontslag genomen, wel 1 maand werkervaring en 110 euro van gehad.
oja kijk deze leipe shit nigra filmpje.
http://tiny.cc/F1NMT
en ik heb een kanker ownende sneeupop gemaakt daarnet
ruim 3 meter hoog en een gewicht van rond de 200 kilo, die 2 onderste bollen alleen al zijn minstens 80 per stuk
http://img217.imageshack.us/img217/1723/sneeuwpopzv6.jpg
oja en nog iets van 3 maanden voordat ik terug ben want me ouders vertrouwen het niet dat ik een andere goedkopere en snellere ISP wil omdat er een gratis laptop bij komt