Tot aan 1.09 ben ik 100% clean geweest (met uitzondering op mogelijk gedupte sojs maar daar wist ik toen niet zoveel van)
ik speel al sins 1.00 en ben zegmaar een Hardcore legit player.
nog never ever Maphack gebruikt (ook niet op hardcore)
in de begin tijden is mij een paar keer een soj sniffer aangeboden.
dat was een proggie waarmee je sojs kon gamblen (of in ieder geval dat je wist welke ring een soj was als gamble)
nog nooit zelf geduped gescammed of gestolen
in 1.09 waren al mijn hr's selffound of friends found (had jah in shako en in shaft en ook een ber ergens in, weet niet meer waarin)
daarna ben ik rijker geworden en zal ik wel vaker een gedupte hr gebruikt hebben maarjah wie heeft dat tegenwoordig niet?
enne xepolite je betaald toch ook voor je spel zelf? en soms betaal je voor spellen een fee maandelijks om online te zijn of member servers te gebruiken... is in mijn ogen niet minder erg als items kopen op Inet
ookal zie ik het nut er zelf niet zo van in omdat je zelf ook wel die items kan traden door dingen te vinden maarjah.
er zijn mensen liever lui dan moe en als ze dan zat geld hebben... who cares?
en donater wordt je omdat je zo blij bent met een site als d2jsp en omdat je wil doneren om de site berijkbaar te houden (je wil niet weten watvoor kosten het heeft z'n grote site als dit draaiende te houden, zal jij nog wel verbaast van staan denk ik... maar njag verdient er ook genoeg mee hoor

)
This post was edited by Hellskin on May 23 2006 11:13am