☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Ik Heb Een Eigen Housenummertje Gemaakt > :)
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 421
Replies: 12
Track Topic
Lebrut
Member
Posts: 17,304
Joined: Aug 19 2007
Gold
:
1,554.00
#1
Oct 23 2008 11:25am
Hoi allemaal,
Ik heb echt een dikke plaat gemaakt. Hij staat op you tube.
mocht jehem willen beluisteren dan is hier de link.
laat even weten wat je er van vind.
http://nl.youtube.com/watch?v=8mR5PLTLd8o
jekankermoeder
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold
:
20.00
Warn: 40%
#2
Oct 23 2008 11:29am
ik luister tog best veel house maar vind het maar matig
ook is de stem van wijf irritant lol.
crookers>
http://nl.youtube.com/watch?v=1nyFq9X9pkE
ik luister deze al 4 dagen.
This post was edited by jekankermoeder on Oct 23 2008 11:38am
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#3
Oct 23 2008 11:30am
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#4
Oct 23 2008 11:31am
xDDDD
Daar valt nog wel iets aan te verbeteren, klinkt beetje kaal?
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#5
Oct 23 2008 11:37am
Quote (Lebrut @ Thu, 23 Oct 2008, 18:25)
Hoi allemaal,
Ik heb echt een dikke plaat gemaakt. Hij staat op you tube.
mocht jehem willen beluisteren dan is hier de link.
laat even weten wat je er van vind.
http://nl.youtube.com/watch?v=8mR5PLTLd8o
zo slecht is het allemaal niet.. ik zou alleen mn effecten en platenkeuze veranderen.. verder is dit niet echt house, maar heeft t meer weg van soft-minimal achtig iets..
GameAndWatch
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#6
Oct 23 2008 12:06pm
Lolp.
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#7
Oct 23 2008 12:13pm
dit noem je tog geen muziek
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#8
Oct 23 2008 12:15pm
ik gok dat je zit te wachten op wat mensen er van vinden. tis niet mijn soort muziek (misschien vind edu dit wel wat?)
dat vocaltje vind ik vet irritant.
het pianotje later in het nummer vind ik wel okay maar hij zou iets meer op de achtergrond moeten verdwijnen op het moment dat de beat er weer echt inkomt.
dat electrische geluidje klint een beetje goedkoop.
het melodietje wat er rond 1:18 doorheen komt is opzich nieteens zo gek maar je zou wat meer moeten doen om het wat aantrekkelijker te laten klinken. (t klinkt een beetje hol en saai)
GameAndWatch
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#9
Oct 23 2008 12:53pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, Oct 23 2008, 06:13pm)
dit noem je tog geen muziek
Nee idd. Metal wel. 8-D
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#10
Oct 23 2008 12:59pm
Zeker niet met Fruity loops of iets dergelijks gemaakt?
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact