☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Kanker Kanker Kanekr Keanker Amrokanen > Ze Mogen Aleameal De Nkaer Kanker Krijge
1
2
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1030
Replies: 11
Track Topic
jekankermoeder
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold
:
20.00
Warn: 40%
#1
Sep 27 2008 07:44pm
2de keer dat ik met zon gang in aanraking komt
ALS ze met huna apenkudde zijnd an durven zel aleles
DUS wij fietsen met zen 3 zegmaar wiejgiejgen eiemand phalen en wij fingen ddus terug fietsen anar die gast zen huis waar die bier was en komen die KANKER KANKER KANKER KANKER TERING KANKER MAROKKANEn met hun kanker groep en ze fietsten al helemaal ozne richting in dus wij moesten rechts (ik fietste kankertoevallig achterraan van de 3) en stapt di voorste af en schopt kankerhard tegen me fiets aan (IDE IK HAD GELEEND VAN ANDERE GAST ZIJN MOEDER)))))) en die kankermoarokaan zegt me IK KRIJG NOG GELD VAN JOU ja je kan de focken kanker krijgen tering kanker uiterkingparasiet krimineel kanker marokkaan dus wij snel doorfietsen (hun warn met stuk of 7-12 man en wij maar met 3) kanker marokkanen.
egt, ik ken 1 aardige marokaan @ school en ik houdt hem ook alleen maar te vriend ''voor het geval dat'' weetjewel.. sommige mensen kan je af en toe goed gebruiken maar dus al de 2de keer dat die kankerlijers mij proberen te kankerbestelen ik hoop dat ze allemaal de kanker krijgen.
zodra ik 18 ben stem ik geert wilders, opkankeren zullen ze, beetje tegen me fiets aan schoppen man teringlijers ga fucken werken voor je geld ofzo klote moslims
voor de rest was deze nacht kanker gemiddedl
volges mij had ik zelfs in me broek gescheten LOOLLLLLL was geen ruk aan. btw, restaurantbaantje ben aangemoen dus kankergeil.
geld verdienen yahtzeeeeee.
en we zaten weer 2 ekutk acafee ipv de geiel hockeyslet cafee. <--HIER KOMEN ZULKE GEILE HOCKEYSLETTEN
This post was edited by jekankermoeder on Sep 27 2008 07:45pm
CorvX
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
6.67
Warn: 100%
#2
Sep 27 2008 08:26pm
Laat gewoon niet zo over je heen lopen man.
En vooral niet teveel aantrekken van dat soort lui, hopelose acties. ( Niet racistisch, heb 't over het gedrag)
Duncan99
Member
Posts: 1,420
Joined: Feb 4 2007
Gold
:
350.00
#3
Sep 28 2008 12:25am
het is wel toevallig dat het erg vaak marrokanen of negers zijn die zo doen op straat. nooit aziaten ofzo
Heer
Member
Posts: 15,344
Joined: Feb 7 2008
Gold
:
0.00
#4
Sep 28 2008 01:06am
Gozer... Leer nederlands of post hier niet...
Het is gewoon te erg om te kunnen lezen lol
MilkAndCookies
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold
:
11.33
#5
Sep 28 2008 02:33am
Quote (Jussel @ Sun, 28 Sep 2008, 08:06)
Gozer... Leer nederlands of post hier niet...
Het is gewoon te erg om te kunnen lezen lol
Flikker op mongool, niemand geeft om wat jij vindt.
Meh, Eduard, is die fiets kapot?
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#6
Sep 28 2008 04:21am
edu, als je ff de tijd had genome om iets meer gewone taal te bruike had ik misschien met je mee kunne leve
nu begrijp ik de helft niet
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#7
Sep 28 2008 04:31am
jij kan toch wat zij doen, als je ze weer ziet.. gewoon ff zorgen dat je met meer man bent.. neem een hond mee, en je hebt ze binnen 2 minuten aan het huilen ben er nog nooit een tegengekomen die kon vechten
Duncan99
Member
Posts: 1,420
Joined: Feb 4 2007
Gold
:
350.00
#8
Sep 28 2008 04:34am
Quote (CpTJenJen @ Sun, Sep 28 2008, 10:31am)
jij kan toch wat zij doen, als je ze weer ziet.. gewoon ff zorgen dat je met meer man bent.. neem een hond mee, en je hebt ze binnen 2 minuten aan het huilen ben er nog nooit een tegengekomen die kon vechten
niet iedereen gedraagt zich als een klein kind
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#9
Sep 28 2008 04:35am
Quote (Duncan99 @ Sun, 28 Sep 2008, 11:34)
niet iedereen gedraagt zich als een klein kind
nee klopt.. maar dit is meer een geval van met gelijke munt terug betalen..
Heer
Member
Posts: 15,344
Joined: Feb 7 2008
Gold
:
0.00
#10
Sep 28 2008 05:02am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 28 Sep 2008, 10:33)
Flikker op mongool, niemand geeft om wat jij vindt.
Meh, Eduard, is die fiets kapot?
Het enige woord dat die kneus kent is 'Kanker' ...
Nou wat is hij stoer zeg! Geweldig! Zo'n 12 jarig kneusje...
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact