jij bent egt zon batieboi he met je nieuwste telefoontjes, eerst had je tog een N73? en nu alweer (nog geen 6 maanden later?) alweer een N92, als je zo doet sparen kan je later nooit die audi kopen.
en over de Nseries, die besturingssytemen zuigen piemols, heb gevallen gezien die gewoon vast lopen als ze overbelast worden. symbian s40 FTW.
en mijn personal profile IS THA SHIT OUWE
Quote (mrs.piggy @ Wed, Sep 24 2008, 06:11pm)
Precies toch lichtjes geobsedeerd eh

valt meee.
toch maar ff dikke emo muziek sinds mijn faal gistere avond.
http://www.youtube.com/watch?v=r4yndU6NqUE This post was edited by jekankermoeder on Sep 24 2008 12:15pm