d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nokia N96
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 23 2008 03:29pm
een aanrader ^

kheb em net gehaald en ben al helmaal tevreden gewoon een super mooi ding, miss beetje lomp mja ^
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 23 2008 03:30pm
Pics man!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 23 2008 04:57pm
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Sep 23 2008 05:37pm
heb er over nagedacht destijds om te wachten maar be toch maar gewoon voor de iphone gegaan.
die bevalt me prima , ben niet zo een nokia fan maar er zitten zeker leuke functies op.

hoe is het internet op de n96?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 24 2008 10:24am
Quote (Noob-Style. @ Wed, 24 Sep 2008, 01:37)
heb er over nagedacht destijds om te wachten maar be toch maar gewoon voor de iphone gegaan.
die bevalt me prima , ben niet zo een nokia fan maar er zitten zeker leuke functies op.

hoe is het internet op de n96?


ik wou men nummer behouden dus moet nog wachten

maar het schijnt heel snel te zijn nieuw systeem ofzo er zit ook een "wan" functie op ^
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 24 2008 12:07pm
jij bent egt zon batieboi he met je nieuwste telefoontjes, eerst had je tog een N73? en nu alweer (nog geen 6 maanden later?) alweer een N92, als je zo doet sparen kan je later nooit die audi kopen.

en over de Nseries, die besturingssytemen zuigen piemols, heb gevallen gezien die gewoon vast lopen als ze overbelast worden. symbian s40 FTW.
en mijn personal profile IS THA SHIT OUWE

Quote (mrs.piggy @ Wed, Sep 24 2008, 06:11pm)
Precies toch lichtjes geobsedeerd eh tongue.gif


valt meee.

toch maar ff dikke emo muziek sinds mijn faal gistere avond.
http://www.youtube.com/watch?v=r4yndU6NqUE

This post was edited by jekankermoeder on Sep 24 2008 12:15pm
Member
Posts: 10,102
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Sep 24 2008 12:11pm
Quote (jekankermoeder @ Wed, Sep 24 2008, 07:07pm)

en mijn personal profile IS THA SHIT OUWE


Precies toch lichtjes geobsedeerd eh tongue.gif
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 24 2008 01:17pm
die crookers maken overigens nog veel meer goeie muziek ouweaaa
http://www.youtube.com/watch?v=jO-dpGp6gEU leipe shit, kan ik weer een paar dagen nonstop luistere.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 24 2008 02:21pm
Leuk ding ja, zag vandaag een vriend van mij die een N95 heeft.
We waren op waldrock, en toen het afgelopen was zag hij dat ding gewoon liggen op 't parkeer terrein.
Kan die 96 ook 2 kanten opschuiven? Voor mp3 en knopjes.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 24 2008 02:39pm
@ eric ja ik heb niets met nokia's vind sonyericsson de shit je weet c902

@ edu , ja met je dumpert plaatje , hockeysletje was de titel geloof ik
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll