ok dikke offtopic dan maar.
niew topic
oude muziek
http://www.youtube.com/watch?v=7pPt47CFV-kDILEMA
zaterdag ochtend... 5 uur.. ALTERNATE voor de laptop? of lekker uitgaan die avond?
het lukt me hoogstwaarschijniljk niet een allnighter te doen na een schoolweek.. ik denk gewoon 5uur eruit na die shit gekocht te hebben thuis nog ff wat maffen en dan wat energy drink en rest van de dag breda barst.
laptop is niet nodig, alleen gunstig in de aanbieding. ik kan het geld ook gewoon houden en later gewoon na sparen een macbook nemen ofzo.
OK OK
IK HEB HET LICHT GEZIEN, GEEN LAPTOP NODIG!! 300 euro in teh pocket voor bier ;DQuote
Go Back To Nederlands Topic List
3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous Users)
2 Members: jekankermoeder, Zompy
hallo vervelend mannetje. ik zag gister dikke sperma melk action van jou hier op jsp.
This post was edited by jekankermoeder on Sep 17 2008 11:12am