☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Heey,,films!!!
1
2
3
5
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1020
Replies: 43
Track Topic
weebely
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold
:
0.00
#1
Sep 12 2008 11:26am
Meschien een paar tips over een paar goeie films,,k heb er al een hoop gezien en ben nog steeds opzoek:P:P
K weten iteo f ieman dV von vedetta heeft gezien maar die von k wel nice;)
Meschien een soort gelijke film, of zo een doordenk film waarbij ik hem 3 keer moet zien voor ik hem snap:P
of meschien andere vette films;) ga ook nog ff aliens V predetors kopen/kijke nog comments over deze film??
hmm sorry voor de msn taal voor de geleerde onder ons;)
#2
Sep 12 2008 11:31am
Inappropriate Post Content
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#3
Sep 12 2008 11:33am
dat is niet eens msn taal -.-
Hustle and Flow
Hitman
Ironman
The Davinci Code
Hancock
Apocalypto
Unbreakable
@ Berend lol ^^^ ga je weer voor de 50 ^^
This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 12 2008 11:34am
weebely
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold
:
0.00
#4
Sep 12 2008 11:36am
Hustle and Flow--ff kijke
Hitman--was wel goeie ja
Ironman---uhhmm hmm oke ty
The Davinci Code--tog wel:P? zal k ff checke
Hancock--..moet k nog zien:P
Apocalypto--alleen maar slcehte commentaar over gehoord;(
Unbreakable--ff check
ty;)
This post was edited by weebely on Sep 12 2008 11:36am
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#5
Sep 12 2008 11:44am
lol ken je unbreakable niet? ^^^
das stiekem een van de eerste superhelden films ^^
owja download niet the scorpion king 2, das echt troep
hancock >>>
american gangster
the green mile >>
the count of monte cristo
scarface >>
american history X >>
weebely
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold
:
0.00
#6
Sep 12 2008 11:47am
owja download niet the scorpion king 2, das echt troep
das de nieuwe he???
tja k von hem niet denderend was 2 weken gelede naar de bios geweest maar ...t was nie zo enorm goeie film
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#7
Sep 12 2008 11:51am
das gewoon niet een a niet een B maar een E film
weebely
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold
:
0.00
#8
Sep 12 2008 11:56am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Sep 12 2008, 05:51pm)
das gewoon niet een a niet een B maar een E film
k ging met een van me vrienden heen,,hij wou hem graag zien
duss;) maar die wanted met angelina,,is het wat?
Mashiro
Member
Posts: 5,894
Joined: Mar 22 2007
Gold
:
738.70
#9
Sep 12 2008 12:06pm
Vanilla Sky
Irriversible
Dobermann
Begin daar maar eens mee...
BrokeDude
Member
Posts: 16,693
Joined: May 30 2007
Gold
:
902.00
#10
Sep 12 2008 12:51pm
Quote (weebely @ Fri, Sep 12 2008, 06:56pm)
k ging met een van me vrienden heen,,hij wou hem graag zien
duss;) maar die wanted met angelina,,is het wat?
Apocalypto is goed !!
Er zijn zoveel goeie films
Ik vind die spiderman's tot nu toe goed
Die nieuwe Hulk
Iron man valt wel mee
Fracture valt wel mee
De die hard films ^^
This post was edited by BroKedUde on Sep 12 2008 12:51pm
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
5
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact