d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het K Woord
1237Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 01:02pm
stakkers die het hebben,

mensen die ik hoop dat het krijgen die het woord gebruiken.


zieligheid op zijn best bij de K-woord gebruikers

pmed lajo voor dit onfatsoen
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 11 2008 01:04pm
kankergrappig man.
dit is een INTRAWEBZORFORAM idioot. het boeit niemand geen ruk.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 01:10pm
Quote (jekankermoeder @ Thu, 11 Sep 2008, 21:04)
kankergrappig man.
dit is een INTRAWEBZORFORAM idioot. het boeit niemand geen ruk.


kennelijk wel
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 11 2008 01:17pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 11 Sep 2008, 20:02)
stakkers die het hebben,

mensen die ik hoop dat het krijgen die het woord gebruiken.


zieligheid op zijn best bij de K-woord gebruikers

pmed lajo voor dit onfatsoen


lief dat je me kanker toewenst tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 11 2008 01:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 11 Sep 2008, 20:02)
stakkers die het hebben,

mensen die ik hoop dat het krijgen die het woord gebruiken.


zieligheid op zijn best bij de K-woord gebruikers

pmed lajo voor dit onfatsoen

ja fijn nu staat het er wel, dom forum..

double aka +1 >.<!

This post was edited by CpTJenJen on Sep 11 2008 01:19pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 01:24pm
ach het is een fout aanwensel, edu denkt dat ie E-vrienden erdoor krijgt sinds die homo's het gebruiken..
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 11 2008 01:27pm
jekankermoeder ouwe!! je spaced hem kanker hard door mijn troll gedrag idioot.

maar nu weet iedereen dus wie er verantwoordelijk is voor het sluiten van topics. goedgedaan hoor bbdGHAKSTEE.
nu kunnen we godverdekanker niet eens oerangoetan zijn antwoord lezen op onze vernietigende dissez klootzak.


vertel mij is wat ik moet met e-vrienden btw.
ik bedoel, ik hoef geen fg, speel geen games

This post was edited by jekankermoeder on Sep 11 2008 01:30pm
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 11 2008 01:28pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 11 Sep 2008, 21:24)
ach het is een fout aanwensel, edu denkt dat ie E-vrienden erdoor krijgt sinds die homo's het gebruiken..


Jij moet niet zo nuilen
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 11 2008 01:35pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Sep 11 2008, 07:02pm)
stakkers die het hebben,
Wat? Mensen met kanker zijn stakkers? Hahaha, mongool.
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Sep 11 2008, 07:02pm)
mensen die ik hoop dat het krijgen die het woord gebruiken.
Dan zou heel Nederland het moeten krijgen, inclusief jij.

Maar ik support ze niet. Ben er ook een beetje op tegen. Mensen die het overmatig gebruiken dan he. Dat 'kanker' af en toe uit je mond floept, kan gebeuren. En zolang het af en toe wordt gebruikt, NO PROBLEM.
Maar Edu had wel gelijk, het is maar internet forum. Dus ik zal er niet meer over bitchen.

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 11 2008 01:36pm
Zegt de vent die een paar dagen geleden gezegd heeft dat hij hoopte dat mijn vader snel aan kanker zou overlijden.

Je bent godsgruwelijk hypocriet.
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Closed New Topic New Poll