d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Msn Offline Of Wat? > Tja Bij Mij Doet Hij Het Weereens Niet
123Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 10 2008 01:58pm
ok normaal gesproken google ik de error code en kom vanzelf een fix tegen maar nu is het anders, eens doet hij het wel anders niet. zelfs aanmelden via een Webmessenger doet hij niet goed
eerst kreeg ik unable to connect to server
en nu deze
It took the server more than 60 seconds to respond.
Logging in with jekankermoeder@msn.com has not succeeded.
nu doet hij het weer, ik gok dat het alleen vanavond is en morgen weer normaal is.

NVM.

This post was edited by jekankermoeder on Sep 10 2008 02:00pm
Member
Posts: 3,247
Joined: Jan 28 2007
Gold: 0.00
Sep 10 2008 01:59pm
It's on now.

edit : i'm not nl

This post was edited by Crazy_boy on Sep 10 2008 01:59pm
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Sep 10 2008 02:01pm
Quote (jekankermoeder @ Wed, Sep 10 2008, 07:58pm)
ok normaal gesproken google ik de error code en kom vanzelf een fix tegen maar nu is het anders, eens doet hij het wel anders niet. zelfs aanmelden via een Webmessenger doet hij niet goed
eerst kreeg ik unable to connect to server
en nu deze
It took the server more than 60 seconds to respond.
Logging in with jekankermoeder@msn.com has not succeeded.
nu doet hij het weer, ik gok dat het alleen vanavond is en morgen weer normaal is.

NVM.


heb die shit ook xD
hij doet het nu half half :S
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 10 2008 02:21pm
stuk, microsoft met kankerspul
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 10 2008 02:28pm
Ik heb zo'n hekel aan MSN!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 10 2008 02:30pm
MSN is nep, ik schrijf gewoon nog gele briefkaarten.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 10 2008 02:37pm
mn laptop blijft me van msn kankeren en mn pc doet het gewoon.. toch maar eens reinstallen dan..
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 10 2008 02:41pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, 10 Sep 2008, 22:37)
mn laptop blijft me van msn kankeren en mn pc doet het gewoon.. toch maar eens reinstallen dan..


Bij mij werkt me msn ook vaag hoor, klote ding.
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Sep 10 2008 04:31pm
Had hier ook last van, ging helemaal uit me dak.
Member
Posts: 5,894
Joined: Mar 22 2007
Gold: 738.70
Sep 10 2008 11:16pm
Idd, bij mij werkte het ook niet. Tijd voor wat anders dan he... biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll