Quote (jekankermoeder @ Wed, Sep 10 2008, 07:58pm)
ok normaal gesproken google ik de error code en kom vanzelf een fix tegen maar nu is het anders, eens doet hij het wel anders niet. zelfs aanmelden via een Webmessenger doet hij niet goed
eerst kreeg ik unable to connect to server
en nu deze
It took the server more than 60 seconds to respond.
Logging in with jekankermoeder@msn.com has not succeeded.
nu doet hij het weer, ik gok dat het alleen vanavond is en morgen weer normaal is.
NVM.
heb die shit ook xD
hij doet het nu half half :S