d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Vriend(in) Of Vrienden/vriendinnen? > Als je écht moest kiezen..
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 0.48
May 11 2006 01:59pm
Tja, ik dacht laat ik maar weer is een topic maken. Uiteindelijk is het een poll geworden. Maar het komt ongeveer op hetzelfde neer.
Dus stem! en leg erbij uit waarom!
Banned
Gold: 7.29
May 11 2006 02:11pm
Vind 't een goede vraag. Hangt echt totaal van je vriendin / vrienden af. Als je een vriendin heb die je al een paar jaar hebt, 't is altijd goed gegaan, en je staat op 't punt om te trouwen kies je natuurlijk voor die vriendin, maar als je elke dag een beetje zit te bieren met je vrienden, en eigenlijk haast geen aandacht schenkt aan je vriendin (ja, blijkbaar bestaan die mensen) zou je voor je vrienden kiezen. Ik blijf 't een moeilijke vraag vinden :-/

ED: Op 't moment zou ik voor vrienden kiezen, maar dat verandert echt met de dag.

This post was edited by Timo_O on May 11 2006 02:15pm
Member
Gold: 0.48
May 11 2006 02:22pm
Daar heb je wel gelijk in Timo. Maar ik zal wel even een leuke vraag voor je bedenken smile.gif
Stel, je hebt een maand met een meisje die je nog niet zo vaak hebt gezien. Op vrijdagavond belt je maat of je morgen avond mee gaat naar een finale van voetbal (dat heel veel voor hem betekend). Je vriendin belt je zaterdagmiddag en geeft je een tip. Ze zegt dat ze die avond alleen thuis is. Je bent er bijna zeker van dat je er eindelijk die avond kunt balle (onthou; die kans krijg je niet vaak). Wat zou je doen? Je maat opbellen dat je niet kan en een flauw excuus ophangen of zou je tegen je vriendin zeggen dat je niet kan, en waarom niet.

edit = andere kunnen hier ook op reageren natuurlijk smile.gif

This post was edited by Doggy-Style on May 11 2006 02:24pm
Member
Gold: 9.85
May 11 2006 02:22pm
ik hoef gelukkig niet echt te kiezen op dat gebied. Mijn vriendin en ik zitten op dezelfde school.. en daardoor hebben we veel dezelfde vrienden, als we dus een feestje of naar de kroeg gaan is dat vaak met mijn vriendin en vrienden erbij. tongue.gif
Ik vind het wel belangrijk om beide goed te onderhouden. Ik ken ook wel mensen die alles aan de kant zetten voor hun vriend(in) en hun vrienden verwaarlozen..

ik denk niet dat je moet kiezen, maar de gulden middenweg nemen. smile.gif
Banned
Gold: 7.29
May 11 2006 03:25pm
Quote (Doggy-Style @ Thu, 11 May 2006, 22:22)
Daar heb je wel gelijk in Timo. Maar ik zal wel even een leuke vraag voor je bedenken smile.gif
Stel, je hebt een maand met een meisje die je nog niet zo vaak hebt gezien. Op vrijdagavond belt je maat of je morgen avond mee gaat naar een finale van voetbal (dat heel veel voor hem betekend). Je vriendin belt je zaterdagmiddag en geeft je een tip. Ze zegt dat ze die avond alleen thuis is. Je bent er bijna zeker van dat je er eindelijk die avond kunt balle (onthou; die kans krijg je niet vaak). Wat zou je doen? Je maat opbellen dat je niet kan en een flauw excuus ophangen of zou je tegen je vriendin zeggen dat je niet kan, en waarom niet.

edit = andere kunnen hier ook op reageren natuurlijk smile.gif

Ik zou die vrienden waarschijnlijk gewoon de waarheid vertellen, en naar m'n vriendin gaan waarschijnlijk. Als 't echte vrienden zijn vind ik dat ze dat ook wel zouden moeten kunnen snappen (wow, 4 werkwoorden achter elkaar). Als je tegen je vriendin zou zeggen dat je naar een voetbalwedstrijd gaat kijken, en dat je daarom niet komt, ben je volgens mij gelijk weg ohmy.gif

ED: Maar hierbij blijft 't erom gaan hoe je vrienden zijn, en hoe je vriendin is. Je kunt hier zooo ontzettend veel woorden aan spenderen, maar dat blijft toch echt 't verhaal.

This post was edited by Timo_O on May 11 2006 03:27pm
Member
Gold: 0.00
May 11 2006 03:29pm
Vriendin, wij zijn beide solitair en voordat we elkaar kenden hielden we beide een kleine vrienden kring op na en dat is nadat we zijn gaan samenwonen alleen maar kleiner geworden...

Vrienden hecht ik niet zo'n waarde aan, ik heb er ook geen behoefte aan om buiten het groepje van ongeveer 5 mensen het te vergroten...

Daarbij zijn het ook meer ''kennissen'' waarmee we af en toe wat gaan doen, koningen dag oid.

This post was edited by Host_of_sorrow on May 11 2006 03:32pm
Member
Gold: 40.00
May 11 2006 03:34pm
Per ongeluk null vote geklikt dry.gif maar ik wou dus stemmen op vrienden & vriendinnen. Ik heb al veel te slechte ervaringen gehad met vrienden opzij te schuiven voor een lief. Achteraf bekeken het domste dat je kan doen sleep.gif

Een goed lief zal je nooit voor deze keus stellen.. blijkbaar nog maar weinig goeie gehad rolleyes.gif

er is ofc ook zoiets als wederzijds respect en je tijd kunnen verdelen tussen beide happy.gif
Member
Gold: 39.00
May 11 2006 11:07pm
Ik heb in Juli 3 jaar een vriendin dus ik stem zeker vriendin, dat wil niet zeggen dat ik geen vrienden heb of daar niets leuks mee doe.
ik ga net zo graag voetballe met een groep vrienden as dat ik naar men vriendin ga maar als ik moest kiezen hoefde ik niet lang na te denken
Member
Gold: 0.00
May 12 2006 05:51am
Ik vind het een moeilijke vraag, mn vriendin is heel belangrijk voor me, maar mijn vrienden ook, ik ben nog van de leeftijd (17) dat je gewoon niet buiten je vrienden om kan, onder andere op school.
Als ik voor een bepaalde dag moet kiezen tussen iets doen met vrienden of je vriendin, dan hou ik altijd de regel aan wat het eerst is afgesproken tenzij het iets speciaals is, daar valt bijvoorbeeld een finale onder of iets wat niet zomaar een andere keer kan.
Gelukkig kan mijn vriendin heel goed op schieten met mn vrienden, dus meestal heb ik dit probleem niet, ik neem haar gewoon mee.
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
May 12 2006 07:05am
kheb vrienden gestemd ^^ die gaan gemiddeld langer mee als een vriendin :/
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll