Quote (Doggy-Style @ Thu, 11 May 2006, 22:22)
Daar heb je wel gelijk in Timo. Maar ik zal wel even een leuke vraag voor je bedenken

Stel, je hebt een maand met een meisje die je nog niet zo vaak hebt gezien. Op vrijdagavond belt je maat of je morgen avond mee gaat naar een finale van voetbal (dat heel veel voor hem betekend). Je vriendin belt je zaterdagmiddag en geeft je een tip. Ze zegt dat ze die avond alleen thuis is. Je bent er bijna zeker van dat je er eindelijk die avond kunt balle (onthou; die kans krijg je niet vaak). Wat zou je doen? Je maat opbellen dat je niet kan en een flauw excuus ophangen of zou je tegen je vriendin zeggen dat je niet kan, en waarom niet.
edit = andere kunnen hier ook op reageren natuurlijk

Ik zou die vrienden waarschijnlijk gewoon de waarheid vertellen, en naar m'n vriendin gaan waarschijnlijk. Als 't echte vrienden zijn vind ik dat ze dat ook wel zouden moeten kunnen snappen (wow, 4 werkwoorden achter elkaar). Als je tegen je vriendin zou zeggen dat je naar een voetbalwedstrijd gaat kijken, en dat je daarom niet komt, ben je volgens mij gelijk weg

ED: Maar hierbij
blijft 't erom gaan hoe je vrienden zijn, en hoe je vriendin is. Je kunt hier zooo ontzettend veel woorden aan spenderen, maar dat blijft toch echt 't verhaal.
This post was edited by Timo_O on May 11 2006 03:27pm