d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Loooooooooooool
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Sep 6 2008 10:07am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Sep 6 2008, 04:06pm)


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Member
Posts: 1,869
Joined: Aug 21 2008
Gold: 2.00
Sep 6 2008 10:38am
Haha geweldig...
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 6 2008 11:42am
tja, 1 jaartje te laat

02-11-07 @ 08:00
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 6 2008 12:57pm
grappig is het ook niet..
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 6 2008 05:46pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Sep 6 2008, 04:06pm)
Mongool, je hebt hier toch een aparte topic voor.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 6 2008 09:25pm
Quote (JWT @ Sat, Sep 6 2008, 11:46pm)
Mongool, je hebt hier toch een aparte topic voor.


het is fake bovendien
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 7 2008 03:24am
Quote (Hellskin @ Sun, Sep 7 2008, 03:25am)
het is fake bovendien
Jaa, dacht ik al. Gewoon een andere voice eroverheen zetten. Kan makkelijk aangezien niemand er articuleert.

Member
Posts: 2,848
Joined: Aug 8 2008
Gold: 1,900.00
Sep 7 2008 11:07am
die is goed +11
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 7 2008 11:17am
Quote (who_Ops @ Sun, 7 Sep 2008, 17:07)
die is goed +11


Nee.
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll