d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hallo Iedereen Uit Dutch Forum > Nee Ik Ben Niet .....................
1238Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Aug 30 2008 11:23am
naja ik zit nu dus iig @ mattie zijn huis en HIJ heeft dus een jsp account gemaakt!!
is iig in breda ben hier vaak voordat we naar stad gaan dus kan vanaf hier nog gewoon posten. dronken posts kan ik ook met deze acc doen aangezien ik hier weleens logeer.
geyle neuqsecks tog? geen gelul met laatste kansen ed.

en wat de KANKER @ 120sec flood control.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 30 2008 11:37am
Quote (jekankermoeder @ Sat, 30 Aug 2008, 18:23)
naja ik zit nu dus iig @ mattie zijn huis en HIJ heeft dus een jsp account gemaakt!!
is iig in breda ben hier vaak voordat we naar stad gaan dus kan vanaf hier nog gewoon posten. dronken posts kan ik ook met deze acc doen aangezien ik hier weleens logeer.
geyle neuqsecks tog? geen gelul met laatste kansen ed.

en wat de KANKER @ 120sec flood control.


jo edu
Member
Posts: 25,599
Joined: Jul 8 2008
Gold: 1,060.00
Aug 30 2008 11:39am
whaha wat een naam happy.gif welkom wink.gif
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Aug 30 2008 11:43am
prachtig om niet meer op je acties te hoeven letten en gewoon om de maand ff klikt. briliant gewoon.

kheb vandaag btw een ontzettend dikke stijve hondelul gezien, en gefilmd
zet het nog wel een keer op jutubes.

oja @ die mensen die thuisblijven op zaaterdagavonden om d2 te spelen
IK OWN JE KANKERDIK HAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAAAAAA lekker weer uit vanavond.


Quote
2 Members: jekankermoeder, triple_han

wazup kut han niemand moet je hier maak jezelf dood
ook:

http://www.youtube.com/watch?v=OP8f2MP3QhY WE AARE PROSTITUTEESS

EN OOK

http://www.youtube.com/watch?v=JXE3GtVOiZ4

en @ han, hoe lang ga je die hersens laten denken om een goed gespelde correct beargumenteerde belediging te posten?

This post was edited by jekankermoeder on Aug 30 2008 12:04pm
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 30 2008 02:23pm
Tering, ik woon ook in Breda en met zo'n egoistische malloot als 'jekankermoeder' kan ik beter verhuizen denk. :S
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 31 2008 02:43am
Quote (GameAndWatch @ Sat, 30 Aug 2008, 20:23)
Tering, ik woon ook in Breda en met zo'n egoistische malloot als 'jekankermoeder' kan ik beter verhuizen denk. :S


Flikker eens op, kankernerd.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Aug 31 2008 06:43am
Quote (GameAndWatch @ Sat, Aug 30 2008, 08:23pm)
Tering, ik woon ook in Breda en met zo'n egoistische malloot als 'jekankermoeder' kan ik beter verhuizen denk. :S


met je kanker avatar. leipe shit ouwe.
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Aug 31 2008 07:39am
leuke topic :----)

hi al
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 31 2008 09:40am
Quote (jekankermoeder @ Sun, Aug 31 2008, 12:43pm)
met je kanker avatar. leipe shit ouwe.


Ach, aan je taalgebruik kan ik iig merken wat voor persoontje je bent, zelfde geld voor milk and cookies geval. Ben sowieso geen nerd, ben meer een 'Metalhead' die gewoon wat socialer door 't leven gaat.

E: Niet zo jaloers zijn he wink.gif

This post was edited by GameAndWatch on Aug 31 2008 09:48am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 31 2008 09:56am
Quote (GameAndWatch @ Sun, 31 Aug 2008, 16:40)
Ach, aan je taalgebruik kan ik iig merken wat voor persoontje je bent, zelfde geld voor milk and cookies geval. Ben sowieso geen nerd, ben meer een 'Metalhead' die gewoon wat socialer door 't leven gaat.

E: Niet zo jaloers zijn he wink.gif


contradictie?
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Closed New Topic New Poll