☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Aan Bobje / Ruub > Ik Heb Een Vraagje
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 412
Replies: 16
Track Topic
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#1
Aug 27 2008 09:28am
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/396417/2008/08/27/Baby-met-twee-hoofden-bijna-gelyncht-in-Bangladesh.dhtml
Wat is het verschil tussen hem en en siamese tweeling?
Of is het gewoon hetzelfde.
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#2
Aug 27 2008 09:31am
siamese tweeling zijn 2
volgroeide
aan elkaar gegroeie vruchten
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#3
Aug 27 2008 09:33am
Quote (Demonsangel @ Wed, Aug 27 2008, 03:28pm)
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/396417/2008/08/27/Baby-met-twee-hoofden-bijna-gelyncht-in-Bangladesh.dhtml
Wat is het verschil tussen hem en en siamese tweeling?
Of is het gewoon hetzelfde.
volgensmij is een siamese tweeling een vergroeing van 2 (bijna) volledig functionerende lichamen.
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#4
Aug 27 2008 09:39am
Hallo bob/ruub xD
Nah, dankje.
Ik zal hier maar mijn "Quest for weird shit" van maken.
http://medtempus.com/archives/top-10-weird-anomalies-in-medicine/
Had nog een leuk linkje met foto's, maar stel je voor dat Zompy eens langskomt, trauma's voor heel zijn leven xD
This post was edited by Demonsangel on Aug 27 2008 09:47am
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#5
Aug 27 2008 09:53am
Quote (isha92 @ Wed, Aug 27 2008, 05:49pm)
wel sneu hea dat je niet in een echt land woont
dan maar in belgie, en mensen zeggen dat mensen in afrika het moeilijk hebben
om in belgie te leven is ook niet leuk hoor
Whahahahahahaha xD
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#6
Aug 27 2008 09:54am
Shit joh, dit wordt gwn
mijn
topic.
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#7
Aug 27 2008 10:27am
Bah wilde nog juist editen.
Quote
For hundreds or maybe thousands of years women have held the pain of childbirth over us. Can it really be that bad, i mean they call it it the miracle of life. How can a miracle of life be so bad?
The analysis...
-The numbers.
Men probably get kicked in the sack a few too many times in their life times - 1
Women go to through childbirth maybe one or two time in their lifetime ( unless they're whores) - 0
-The threat
Men keep getting threatened to be kicked in the groin - 1
I've never seen a women been theatened to go through childbirth - 0
-Comedy
Seeing a guy being kicked in the ballsis funny stuff - 1
Women going through childbirth not so much - 0
-Excuse
Men never use it as an excuse - o
I gave birth to your children - 1
-Actual pain
it hurts pretty bad - 0
But from the videos i've seen in class it seems worse - 1
-Education
Men learn after being kicked... they usualy never do whatever they did again - 1
Women are crazy enough to do it again - 0
The final verdict
Men - 4
Women - 2
Discuss ^^
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#8
Aug 27 2008 12:07pm
Waarom vraag je hulp aan Wuby of Xepo?
Dit is gewoon
het
bewijs dat God niet bestaat, anders was het immers een normaal kind geweest.
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#9
Aug 27 2008 12:13pm
Quote (WemyNM @ Wed, Aug 27 2008, 06:07pm)
Dit is gewoon
het
bewijs dat God niet bestaat, anders was het immers een normaal kind geweest.
Ja hoor. Dus als er een wonder gebeurt dan is dat
het
bewijs dat God wel bestaat?
Chlamydia
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
6.22
#10
Aug 27 2008 12:15pm
http://spanishdancerhs.blogspot.com/2007/11/till-death-do-us-part-rare-conjoined.html
^^
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact