d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Looool Noobish Shit:p > Geef Me Je Mening
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,232
Joined: Aug 20 2006
Gold: 512.00
Aug 16 2008 05:55am
Er zijn 6sox eth zodbugged BA's gemaakt op scnl.... Waarom?
Men kan beter een 6sox superior zodbugged eth Ba // of zelfs 5sox Superior Zodbugged eth ba maken
Waarom 5sox Superior?:
Beast ba eth zo 2x zo grof zijn net als Doom ba eth

True? or do i talk Noobish?

Member
Posts: 10,097
Joined: Aug 17 2005
Gold: 9,037.95
Aug 16 2008 06:09am
Er bestaan ook beast ba's zodbugged.
Geen idee in wie z'n bezit ze nu zijn...

Ik weet niet waar je met deze topic heen wilt maar toch veel plezier ermee...
Member
Posts: 151
Joined: Aug 16 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 16 2008 06:12am
Welk Spel is dit dan ? DIABLO 2? smile.gif
Member
Posts: 7,232
Joined: Aug 20 2006
Gold: 512.00
Aug 16 2008 06:37am
Quote (freecontrol @ Sat, Aug 16 2008, 12:12pm)
Welk Spel is dit dan ? DIABLO 2? smile.gif


yes
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Aug 16 2008 07:14am
Quote (Silda @ Sat, Aug 16 2008, 11:55am)
Er zijn 6sox eth zodbugged BA's gemaakt op scnl.... Waarom?
Men kan beter een 6sox superior zodbugged eth Ba // of zelfs 5sox Superior Zodbugged eth ba maken
Waarom 5sox Superior?:
Beast ba eth zo 2x zo grof zijn net als Doom ba eth

True? or do i talk Noobish?


ja ... en ze hadden ook beter 15/15 zodbug 3 sock armors gemaakt !
als je klaagt over het aantal en soort zodbug items ... waarom heb je er dan zelf niet gemaakt in die tijd ...
d2 is 10 jaar of ouder ... who the f**** cares????

vanaf nu ga ik beginnen zagen waarom ze in tetris geen figuurtjes hebben gemaakt uit 5 blokjes ipv 4 ? !! het zou een even zinvolle conversatie starten
Member
Posts: 151
Joined: Aug 16 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 16 2008 07:44am
ya idD..=s
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Aug 16 2008 07:54am
Die zodbugged 6sock ba's zijn heel goed als 1handed weapon voor druids omdat je er goeie ias en toch ook goeie dmg mee kan halen.
Helaas zijn ze unpermed dusja :/
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 16 2008 09:12am
Quote (Falkerakatim @ Sat, 16 Aug 2008, 14:14)

vanaf nu ga ik beginnen zagen waarom ze in tetris geen figuurtjes hebben gemaakt uit 5 blokjes ipv 4 ? !! het zou een even zinvolle conversatie starten


Een vrij domme vergelijking aangezien 4 blokjes wel degelijk logischer is voor tetris.
Member
Posts: 151
Joined: Aug 16 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 16 2008 09:27am
Waarom 4dan? & niet 5:P
Member
Posts: 15,375
Joined: Sep 1 2007
Gold: 34,723.00
Aug 17 2008 12:49am
Geef maar aan mij als je het noobie vind biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll