Quote (Jamy @ Thu, 14 Aug 2008, 15:38)
Ik heb wel eens geprobeerd om Pm's of iets dergelijks up te loaden, maar het lukt me niet echt.
Ik weet deze volgorde:
~ Print Screen van Pm.
~ CTR-V in Paint
~ Opslaan
~ Imageshack/Imagehosting etc gebruiken
.....Maar dan gaat het fout, krijg melding dat het bestand te groot is.
Kan iemand mij vertellen hoe dit moet?
Bedankt.
opslaan als jpeg bestand