d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lowlands > Wie Gaat Er Mee
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 13 2008 03:17am
ik heb er FUCKING veel zin in!!!!!!!!


Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 13 2008 03:36am
ik ga wel mee betaal jij ?
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 13 2008 03:57am
is goed ik bestel wel een kaartje voor je
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 13 2008 04:15am
Quote (Mischa @ Wed, 13 Aug 2008, 10:57)
is goed ik bestel wel een kaartje voor je


laatmaar ik kan niet :'(!
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 13 2008 04:15am
jammer
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 13 2008 06:43am
Khad er dit jaar geen geld voor sad.gif Anders zou dit m'n 4e keer geweest zijn.

Wil iemand me sponsoren? heart.gif
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 13 2008 06:50am
Ben al naar Graspop in Belgie en naar Kreta geweest... Geld op. sad.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 13 2008 10:10am
Quote (KurtDraik @ Wed, 13 Aug 2008, 13:50)
Ben al naar Graspop in Belgie en naar Kreta geweest... Geld op. sad.gif


graspop, eindelijk iemand die daar was.. was skindred daar?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 13 2008 10:38am
Quote (Mischa @ Wed, Aug 13 2008, 09:57am)
is goed ik bestel wel een kaartje voor je
Doe je toch niet.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 13 2008 10:47am
mischa betaald vanwege zijn formaat zowieso al voor 2 personen... ^__________^
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll