Quote (MilkAndCookies @ Wed, Aug 6 2008, 09:16am)
Euh..
1: Zou jij ooit zo'n vraag stellen aan je vriendin? 'Kun je even meehelpen om op een forum te bewijzen dat ik me niet alleen voordoe als een meisje, maar er ook daadwerkelijk één ben?'
2: Als dat mijn vriendin was, had ik er gewoon lijp over gedaan op een forum, hoor.
1) Nee, dat zei ik toch, daar zou ik mijn moeite niet in steken. Ik zou me trouwens gewoon al nooit als meisje voordoen op een of ander forum, ik zie er het nut niet van in.
2) Met vriendin bedoelde ik eigenlijk gewoon
een vriendin hoor, ze hoeft daarom je lief nog niet te zijn.
This post was edited by ReadyAimFire on Aug 6 2008 04:01am