d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eduard!
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 06:30am
Ik heb een computer gekregen van mijn moeder's werk, en nu ben ik wel benieuwd hoe ik hem kan 'pimpen'. Zodat het WoW met tenminste een FPS van 40 kan draaien!
Computers zijn mij geheel onbekend, dus wil ik graag weten van jou hoe ik voor niet zo heel veel geld deze computer WoW goed kan laten draaien!

Er zit nu in:
AMD Athlon XP 1500+
512 MB RAM
NVIDIA GeForce FX 5500.

Bij voorbaat dank!
Ohja, hulp van anderen is natuurlijk ook welkom! En link me niet naar van die vage 'OMGWTF1337TWEAKERZ' sites, want dan weet ik toch niet waar ik moet zoeken!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 29 2008 07:04am
Ik ben wel benieuwd hoe ik je moeder kan pimpen.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 07:11am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 29 Jul 2008, 13:04)
Ik ben wel benieuwd hoe ik je moeder kan pimpen.


Heel simpel, met een plumot en een flacon Ajax!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 29 2008 07:19am
hmm als het goed is kan je hem gewoon draaien op laagste stand

FX is een goeie videokaart voor zen ouderdom btw wink.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jul 29 2008 07:20am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 07:22am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 29 Jul 2008, 13:19)
hmm als het goed is kan je hem gewoon draaien op laagste stand

FX is een goeie videokaart voor zen ouderdom btw wink.gif


Staat hij al op, FPS van 13,x.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 29 2008 07:40am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 29 Jul 2008, 15:22)
Staat hij al op, FPS van 13,x.


dan ligt het aan je processor

ik zou op marktplaats kijken voor een Athlon processor

jouw processor is Socket A (Socket 462)

1 AMD Athlon XP 1800+ A 1.53GHz 266MHz 256KB Tray Beoordeling: goed € 35,-
1 AMD Athlon XP 2000+ A 1.67GHz 266MHz 256KB Tray Beoordeling: goed € 45,-
1 AMD Athlon XP 2200+ A 1.8GHz 266MHz 256KB Tray Beoordeling: zeer goed € 55,-
1 AMD Athlon XP 2400+ A 2GHz 266MHz 256KB Boxed Beoordeling: geen € 69,-
1 AMD Athlon XP 2600+ A 2.08GHz 333MHz 256KB Tray Beoordeling: geen € 79,95
1 AMD Athlon XP 3200+ A 2.2GHz 400MHz 512KB Tray Beoordeling: goed € 149,-

dit is van tweakers de prijs op marktplaats is natuurlijk goedkoper (als je er kunt vinden)

weetje ik zou het niet doen gewoon een nieuwe pc kopen(of er voor sparen)

ga is naar marktplaats en type dit bij zoeken "Intel Dual Core E2180>1gb Geheugen>250gb"

kweenie of dat wat is
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 29 2008 07:45am
wow is voor nerds
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 29 2008 07:46am
Quote (Mischa @ Tue, 29 Jul 2008, 15:45)
wow is voor nerds


als ik me niet vergis heb jij toch ook eens wow gespeeld? offe was het iemand anders ^^
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 07:48am
Ja, maar ik heb wel een gewone redelijk goede pc nog. Dit is gewoon even een 'game-pc' voor als ik straks op kamers ga. Dat ik een computer voor mijn schoolwerk heb, en een computer voor in mijn vrije tijd.. Ik zal toch niet veel anders ermee doen dan browsen, msnen en World of Warcraft spelen. wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 29 2008 07:52am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 29 Jul 2008, 15:48)
Ja, maar ik heb wel een gewone redelijk goede pc nog. Dit is gewoon even een 'game-pc' voor als ik straks op kamers ga. Dat ik een computer voor mijn schoolwerk heb, en een computer voor in mijn vrije tijd.. Ik zal toch niet veel anders ermee doen dan browsen, msnen en World of Warcraft spelen. wink.gif


dan is die van marktplaats toch leuk of?
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll