Heuj Eduard, lang niet gezien hier hehe.
Ik kan heel veel bestellen via me werk, dus voor inkoop prijs.
500 gb is zat denk ik, ik heb nu 40 gb.

En ik ga helemaal geen windows kopen, ik heb hier bijna elke windows versie wel op cdtje of dvdtje liggen.
Ik weet alleen niet of ik alleen vista erop zet, of beide.
Maar ik kan dus niet alles via me werk bestellen, en soms is 't ook hoger dan de inkoop prijs.
Dus ik zit ook een beetje naar de prijs verschillen te kijken, van me werk en online shops.
Voor me werk is namelijk een heel gedoe, dus bestel daar gewoon de duurste belangrijkste dingen die ze daar hebben.