Quote (cranium-sf @ Tue, Jul 15 2008, 03:43pm)
ik ga naar belgie
met andere woorden nergens
kan wel leuk zijn
Quote (Ov2rkill @ Tue, Jul 15 2008, 03:46pm)
BARCELONA !!!!
Eerste keer ooit in een vlieger, geen idee wat wel of niet mee te pakken toch
korte broek en tandenborstel is genoeg d8 ik
Quote (cranium-sf @ Tue, Jul 15 2008, 03:52pm)
tandpasta? of poets jij je tanden met waten aleen?.
je hebt gelijk sry
This post was edited by mainpaige666 on Jul 15 2008 09:53am