d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Ga Jij Naar Toe Deze Zomer > ...
1236Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 24,093
Joined: Jan 1 2007
Gold: 2.37
Jul 15 2008 05:53am
ik ga naar spanje

jij gaat naar.....?
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold: 9.00
Jul 15 2008 08:38am
Ik ga misschien nog paar weekendjes weg, maar verder niks tongue.gif

veel plezier in spanje wink.gif
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 15 2008 08:55am
Quote (mainpaige666 @ Tue, Jul 15 2008, 11:53am)
ik ga naar spanje

jij gaat naar.....?


ik zit in Brazil voor 6 weken youth exchange

Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jul 15 2008 09:43am
ik ga naar belgie smile.gif
met andere woorden nergens
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jul 15 2008 09:46am
BARCELONA !!!!

Eerste keer ooit in een vlieger, geen idee wat wel of niet mee te pakken toch
Member
Posts: 24,093
Joined: Jan 1 2007
Gold: 2.37
Jul 15 2008 09:49am
Quote (cranium-sf @ Tue, Jul 15 2008, 03:43pm)
ik ga naar belgie smile.gif
met andere woorden nergens

kan wel leuk zijn

Quote (Ov2rkill @ Tue, Jul 15 2008, 03:46pm)
BARCELONA !!!!

Eerste keer ooit in een vlieger, geen idee wat wel of niet mee te pakken toch


korte broek en tandenborstel is genoeg d8 ik

Quote (cranium-sf @ Tue, Jul 15 2008, 03:52pm)

tandpasta? of poets jij je tanden met waten aleen?.
je hebt gelijk sry

This post was edited by mainpaige666 on Jul 15 2008 09:53am
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jul 15 2008 09:51am
Quote (mainpaige666 @ Tue, Jul 15 2008, 03:49pm)
korte broek en tandenborstel is genoeg d8 ik


tandpasta? of poets jij je tanden met waten aleen?.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 15 2008 10:04am
Appelhof:
2 schone onderbroeken,
2 broeken,
2 t-shirts,
1tandpasta,
1 tandenborstel,
1 zwembroek,
1230218302183210321 condooms.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jul 15 2008 10:20am
Ben al geweest. Calella!

Was echt ziek vet.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jul 15 2008 10:52am
Quote (JWT @ Tue, 15 Jul 2008, 18:20)
Ben al geweest. Calella!

Was echt ziek vet.


Hehe, Daar is m'n broer net heen vertrokken. happy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Closed New Topic New Poll