d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Hier Mensen Die Een Clan Zoeken? > Yoyo
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 05:58am
hallo,

Bright was oorsprongkelijk een clan van cs 1.6 maar we zijn een multi clan geworden
en nog nie zo lang hebben we een een team samegesteld op d2
en omdat we nog zo nieuwe clan zijn zoeken we nog wat members , we zijn nu nog met weinig maar we zijn wel goed
we hebben dure chars en redelijk goede pvp skills,de mensen die intresse hebben voor onze team mogen mij gerust een pmmeke sturen

we hebben ventrilo server , site , en de mensen die nog is graag csen , we hebben 4 servers op cs 1.6 ook 1 gesponserd 3 zelf betaald

hopelijk komen er rap wat members bij en als je ons wil testen in pvp pm me gerust


groeten Bream-Team wink.gif
Member
Posts: 2,941
Joined: Jan 5 2007
Gold: 9,420.00
Jul 10 2008 06:00am
heb nog geen clan hier. maar ik vind het best biggrin.gif
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 06:01am
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 13:58)
hallo,

Bright was oorsprongkelijk een clan van cs 1.6 maar we zijn een multi clan geworden
en nog nie zo lang hebben we een een team samegesteld op d2
en omdat we nog zo nieuwe clan zijn zoeken we nog wat members , we zijn nu nog met weinig maar we zijn wel goed
we hebben dure chars en redelijk goede pvp skills,de mensen die intresse hebben voor onze team mogen mij gerust een pmmeke sturen

we hebben ventrilo server , site , en de mensen die nog is graag csen , we hebben 4 servers op cs 1.6 ook 1 gesponserd 3 zelf betaald

hopelijk komen er rap wat members bij en als je ons wil testen in pvp pm me gerust


groeten Bright-Team wink.gif


Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 06:01am
Quote (LaZoRr @ Thu, 10 Jul 2008, 14:00)
heb nog geen clan hier. maar ik vind het best biggrin.gif


heb je goede chars?
Member
Posts: 2,941
Joined: Jan 5 2007
Gold: 9,420.00
Jul 10 2008 06:04am
Light Soso 87 - Lightning doet hij zonder bo 28 k ( geen ES )
Frenzy Barb - Doet met Frenzy 8 k
Chaos Ama - goed voor groepen monsters maar was meer voor de Fun

Heb meer chars maar zitten geen spullen op. met spullen wel zeer sterk. lvl 92 Trapper - 88 Hammerdin

This post was edited by LaZoRr on Jul 10 2008 06:08am
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 06:05am
Quote (LaZoRr @ Thu, 10 Jul 2008, 14:04)
Light Soso 87 - Lightning doet hij zonder bo 28 k
Frenzy Barb - Doet met Frenzy 8 k
Chaos Ama - goed voor groepen monsters maar was meer voor de Fun

Heb meer chars maar zitten geen spullen op. met spullen wel zeer sterk. lvl 92 Trapper - 88 Hammerdin


die light soso is dat es soso?
Member
Posts: 2,941
Joined: Jan 5 2007
Gold: 9,420.00
Jul 10 2008 06:10am
nope geen ES.

Ik ga deze week maar denk volgende week beginnen aan een PVP char.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 06:11am
Quote (LaZoRr @ Thu, 10 Jul 2008, 14:10)
nope geen ES.

Ik ga deze week maar denk volgende week beginnen aan een PVP char.


jij gebruikt geen skillers ofwa? ik heb 29k dmgmet light soso en 95 es en 5.3k mana en 1.4k life
Member
Posts: 2,941
Joined: Jan 5 2007
Gold: 9,420.00
Jul 10 2008 06:13am
ik gebruik wel skillers. Maar die lightsoso is Pvm build. vooral om alles zelf te kunnen doen.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 06:15am
Quote (LaZoRr @ Thu, 10 Jul 2008, 14:13)
ik gebruik wel skillers. Maar die lightsoso is Pvm build. vooral om alles zelf te kunnen doen.


ah lol biggrin.gif

skillers life? we zoeke echt redelijk rijke members en goed e skill want we zijn ook redelijk rijk onze chars zijn echt wel duur
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll