d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoooi > Ik Ben Nieuw Hier. :)
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 28
Joined: Jul 2 2008
Gold: 0.00
Jul 2 2008 01:56pm
nou moet ik nog wat weten voor speciale regels ofzo?
en ik speel diablo 2 trouwens en ga diablo 3 kopen wanneer die uitkomt.

m.v.g Racistm
Member
Posts: 28
Joined: Jul 2 2008
Gold: 0.00
Jul 2 2008 02:49pm
niemand?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 2 2008 03:47pm
ga weg ~~
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jul 2 2008 03:50pm
Quote (Racistm @ Wed, Jul 2 2008, 09:56pm)
nou moet ik nog wat weten voor speciale regels ofzo?
en ik speel diablo 2 trouwens en ga diablo 3 kopen wanneer die uitkomt.

m.v.g Racistm


3 zinnen voor je


Ga de regels lezen?
Leuk voor je!
We don't care about you, en dat is eigenlijk alleen al omdat je naam Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is en je doet POPI JOPI!
Member
Posts: 28
Joined: Jul 2 2008
Gold: 0.00
Jul 2 2008 03:54pm
haahaa zegt er 1 wat met ze popi jopi.
vind ze zelfs te goed.
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Jul 2 2008 04:33pm
Hoi ^^
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 2 2008 04:42pm
Quote (JurK. @ Wed, 2 Jul 2008, 22:47)
ga weg ~~


koop een leven nu het nog kan en je nog geld hebt..!!

This post was edited by CpTJenJen on Jul 2 2008 04:42pm
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 2 2008 04:45pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, 2 Jul 2008, 23:42)
koop een leven nu het nog kan en je nog geld hebt..!!


heb je t tege mij of die andere gast?

als je het tege hem heb moet je toch eens lere quoten
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 2 2008 04:47pm
Quote (JurK. @ Wed, 2 Jul 2008, 23:45)
heb je t tege mij of die andere gast?

als je het tege hem heb moet je toch eens lere quoten


tegen meneer multi.. ze moeten echt die quotetrain weer aanzetten.. dit begint me te irriteren..

ik ben naar bed

Avé

This post was edited by CpTJenJen on Jul 2 2008 04:47pm
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 3 2008 01:41am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 2 Jul 2008, 23:47)
tegen meneer multi.. ze moeten echt die quotetrain weer aanzetten.. dit begint me te irriteren..

ik ben naar bed

Avé


oke dan

heart.gif

This post was edited by JurK. on Jul 3 2008 01:41am
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll