Quote (Racistm @ Wed, Jul 2 2008, 09:56pm)
nou moet ik nog wat weten voor speciale regels ofzo?
en ik speel diablo 2 trouwens en ga diablo 3 kopen wanneer die uitkomt.
m.v.g Racistm
3 zinnen voor je
Ga de regels lezen?
Leuk voor je!
We don't care about you, en dat is eigenlijk alleen al omdat je naam Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is en je doet POPI JOPI!