d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Discriminatie In D2 > Wat vind jij?
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 10 2006 04:26am
Komt het veel voor? ... ik vind van niet, heb zelf ook al nogal moeite soms met bepaalde rassen maar heb er op d2 totaal geen last van omdat je ze dan niet ziet/kent en dan toch samen speelt. Alhoewel zie flink wat nazi's in chat zitten etc. althans ze zeggen dat ze het zijn mja niet cool ik ben mezelf geen nazi maar heb toch moeite met marrokanen en turken. En jullie? Weleens problemen, ruzie's, of wat dan ook gehad. ik wel~~_ was best creepy. wat zou jij doen als je met z'n 2'en bent en er staat ineens een groep van 20 zwarten voor je met messen ? Reageer wink.gif

GoldDrol©
Member
Gold: 8,877.95
Apr 10 2006 05:01am
met zen tweeen? kzou het wrs op een loopje zetten, wat kun je anders veel doen? gezellig babbeltje slaan? ^^

ik dacht op d2 dat duitsers niet echt geliefd waren, vraag me niet waarom

Member
Gold: 282.19
Apr 10 2006 05:03am
Geen moeite met "andere rassen" irl. Wel moeite met nazi's
Heb ook best veel last van de "nazi's" die in Diablo II Europe-NLD lopen te schelden zonder enkele aanleiding.

Ik zelf leg de nadruk niet zozeer op "rassen", in mijn ogen is iedereen gelijk cool.gif

Quote (mrs.piggy @ Mon, Apr 10 2006, 11:01am)
met zen tweeen? kzou het wrs op een loopje zetten, wat kun je anders veel doen? gezellig babbeltje slaan? ^^

ik dacht op d2 dat duitsers niet echt geliefd waren, vraag me niet waarom

Duitsers tongue.gif

Volgens mij komt 50% van de duitsers in diablo een game in en zeggen dan : U GER ??? , U FREEH ??

Edit2 :
@reneisgoed1: Stijn tongue.gif Die moet je in zijn waarde laten smile.gif

This post was edited by sto- on Apr 10 2006 05:29am
Member
Gold: 0.31
Apr 10 2006 05:12am
Heb niet tegen andere rassen, zitten evenveel schoonheden tss als in het blanke ras smile.gif
Hier natuurlijk zou ik een chinees kunnen zijn zonder iemand het weet, niet dat het veel zou uitmaken toch. Het feit dat we ons kunnen voordoen als wie we willen zorgt hier wel voor veel machtsvertoon, zie BF voor dit.
Als men van iemand weet of hij/zij van een verschillend ras kan daar op ingespeeld worden, wat dan weer gebruikt wordt als machtsvertoon.
Het enigste wat ik niet afkan van mensen van een ander ras dat sommigen er misbruik van maken en zichzelf zo in de slachtofferrol zetten, zie topic over racisme. http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=1189102&f=259

en btw heb zo al eens iets meegemaakt. Ik en een vriend liepen redelijk beschonken door de straten tijdens nieuwjaar naar een café terwijl die andere gast gewoon eens voor de lol riep : "HOERREEEEUUUH". Wat we niet zagen was dat op het einde van de straat zo een tiental turken liepen die dit gehoord hadden en het persoonlijk namen. Ze stonden dus stil en al omgedraaid, wachtende op ons. Ik heb wijselijk gezegd tegen die vriend om het eerstvolgende straatje links in te gaan en een omweg te maken. smile.gif

This post was edited by Ov2rkill on Apr 10 2006 05:17am
Member
Gold: 340.90
Apr 10 2006 05:24am
ik heb een ander soort discriminatie het gaat over noob sijn dat kom je ook nog wel veel tegen niet dan?
Member
Gold: 6,237.00
Apr 10 2006 05:31am
Als je Knight Online hebt gespeelt... dan krijg je vanzelf een hekel aan turken.

het spel komt uit amerika, 80% van de spelers = turk, 99% van die turken kunnen geen woord engels.
Member
Gold: 282.19
Apr 10 2006 05:33am
Wat dacht je van de Polen in diablo dan?
80% van ze spreekt ook geen tot nauwelijks engels.
Member
Gold: 8,877.95
Apr 10 2006 05:46am
zolang ze je niet lastig vallen zie ik het probleem er niet van in
ieder ras heeft z'n "smeerlappen"

en nja, het feit dat polen amper engels kunnen spreken zal wrs liggen aan hun opvoeding/scholen etc
één van men betere vrienden op d2 was een pool en ik kan je zeggen, ik vertrouwde hem veel meer dan een doorsnee nl/belg, het hangt allemaal van persoon tot persoon af wink.gif
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Apr 10 2006 06:26am
Ik ben nooit gediscrimineerd, en als ze dat wel zouden doen, zou ik er niks van aantrekken (in D2).
In het 'wild' ben ik ook nooit bedreigd ofzo, maar daarentegen werd een kennis van een vriend van me laatst bedreigd met een pistool. Geloof het of niet, maar volgens mij knijp je 'm dan wel ff, hij had geluk omdat er net 2 auto's aankwamen en toen naaiden het groepje eruit (allemaal op scooters, stuk of 10).
Member
Gold: 897.00
Apr 10 2006 06:41am
Ben 't wel met Ov2rkill eens. Kan d'r ook slecht tegen dat sommige mensen 't lijken op te zoeken. Alsof ze graag gediscrimineerd willen worden ofzo. Is een iets te makkelijk excuus voor als ze niet krijgen wat ze willen, vind ik. Kan ff niet zo gauw een voorbeeld vinden, maar ik herken wat je zegt.

Maargoed, uiteindelijk zitten er in elke afkomst/ras rotte appels, en 't is maar net wat je persoonlijke ervaring is met bepaalde mensen. Mensen generaliseren nou eenmaal. Ik in ieder geval wel... Ik betrap mezelf er wel op dat ik bij marokkanen en turken een korter lontje heb... unsure.gif

En over d2: Dat irritante laffe geflame op iedereen altijd, om niks. K zit me dan voor te stellen dat zo'n 13-jarig stakkertje (nix tegen 13-jarigen in 't algemeen he wink.gif ) in real life met 'kanker dit kanker dat' tegen me komt schelden tongue.gif Maarja, in een game is 't lekker makkelijk. Dat NLD-channel is daar een goed voorbeeld van idd. K ging d'r vroegah nog wel 'ns op in, maar daar schiet je ook geen moer mee op...

This post was edited by Ricket on Apr 10 2006 06:42am
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll