☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Hans Teeuwen > Wat Vind Je Van Em
1
2
3
6
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1243
Replies: 53
Track Topic
Oceana
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold
:
175.00
#1
Jun 23 2008 01:28pm
ik vind em geweldig.
ken je een betere komiek?
This post was edited by muizenscheet on Jun 23 2008 01:38pm
Chlamydia
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
6.22
#2
Jun 23 2008 02:03pm
Nee.
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#3
Jun 23 2008 03:44pm
Hij was op zijn top zo'n 8 jaar geleden. Ik vond zijn laatste show matig, die daarvoor was redelijk. Trui was zijn hoogtepunt.
Wat ik zeggen wil: hij is uit de tijd. Toen ik 14 was, was hij de bom.
MicChick
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
0.00
#4
Jun 23 2008 05:51pm
najib amhali
is ook nog een goeie imo
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#5
Jun 24 2008 03:31am
hmm komtie.
joep van t hek , jochem meiyer ( wtf was die kerel zn achternaam ookalweer ) , bert visscher, najib amhali
zijn allemaal beter... vond hans nooit echt goed..
This post was edited by CpTJenJen on Jun 24 2008 03:32am
NL-JOERI
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold
:
Locked
#6
Jun 24 2008 03:40am
Hans Teeuwen <- Geniaal
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#7
Jun 24 2008 03:50am
Quote (NL-JOERI @ Tue, 24 Jun 2008, 10:40)
Hans Teeuwen <- Geniaal
absoluut, maar erg banaal. kvind theo maassen beter, ook n goeie acteur overigens
mUMmY-
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold
:
28.70
#8
Jun 24 2008 04:29am
Quote (JurK. @ Tue, 24 Jun 2008, 10:50)
absoluut, maar erg banaal. kvind theo maassen beter, ook n goeie acteur overigens
Moet TBS nog steeds een keer zien, maar met het 1e deel ben ik het zeker eens!
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#9
Jun 24 2008 05:17am
Wim Helsen, al zijn die twee eigenlijk moeilijk te vergelijken.
Hans Teeuwen blijft hoe dan ook geweldig, alleen jammer dat z'n dvd's zo duur zijn.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#10
Jun 24 2008 05:46am
Quote (Kanni @ Tue, 24 Jun 2008, 12:17)
Wim Helsen, al zijn die twee eigenlijk moeilijk te vergelijken.
Hans Teeuwen blijft hoe dan ook geweldig, alleen jammer dat z'n dvd's zo duur zijn.
downloaden danmaar
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
6
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact