d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is Deze Man? > Hardcore Classic #1?
12314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Jun 23 2008 02:52am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 23 2008 02:54am
Yoo, die kerel heeft echt geen leven. Wat een nerd!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 23 2008 02:56am
ik vond je stoerder toen je nog hoog stond met je amma van lvl 93 al moet ik zeggen dat het er naar uitziet dat je deze keer verder wil en gaat komen?
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jun 23 2008 03:38am
Zo, niet slecht!
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 23 2008 03:51am
Zo, iemand was te zwak om diablo zelf af te maken...
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 23 2008 04:43am
biggrin.gif


echt stoer

This post was edited by Hellskin on Jun 23 2008 04:43am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jun 23 2008 04:51am
EF-clan represent coño.

Staat goed op je CV trouwens. Een eerste plek behalen in een gedateerd videospelletje.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 23 2008 05:53am
Quote (WemyNM @ Mon, 23 Jun 2008, 11:51)
EF-clan represent coño.

Staat goed op je CV trouwens. Een eerste plek behalen in een gedateerd videospelletje.


geeft wel toewijding aan voor niet relevante zaken
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Jun 23 2008 05:56am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Jun 23 2008, 10:56am)
ik vond je stoerder toen je nog hoog stond met je amma van lvl 93 al moet ik zeggen dat het er naar uitziet dat je deze keer verder wil en gaat komen?


Kijken hoelang ik #1 vol hou ^^
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 23 2008 06:16am
Quote (JWT @ Mon, 23 Jun 2008, 10:54)
Yoo, die kerel heeft echt geen leven. Wat een nerd!

Precies wat ik dacht.

Wat valt er eigenlijk te winnen?
Go Back To Nederlands Topic List
12314Next
Add Reply New Topic New Poll